Myydään Renault Laguna Coupé GT vm 2009

Timo R

Jäsen
Nyt täytyy laittaa myyntiin, kun kaikkia herkkuja ei voi säilyttää:(

Myytävänä on siis Laguna Coupé GT vuodelta 2009.

Tässä tärkeimmät speksit:
- Mittarilukema 257 000 + (kuvassa tämän hetken tilanne)
- Olen omistanut tämän vuodesta 2019.
- Auto on kulkeutunut Saksan ja Viron kautta Suomeen, hänellä on siis hyvin värikäs menneisyys.
- Moottori on 2.0 dci 131 kw eli 178 hv / 400 Nm.
- Manuaaliloota 6v.
- 4-pyöräohjaus
- "nahka"sisusta
- Bosen äänentoisto
- Kaikki toimii ja katsastettu kesällä huomautuksitta (ei se silti ihan priimakaan ole)
- Alkuperäisvarusteita on niin paljon, etten tiedä mitään puuttuvan.
- 2 renkaat. Hyvät kitkat alla ja kesäkumit ovat 18 tuumaisilla orkkisvanteilla. Auto ei ole kuitenkaan ollut aktiivisessa talvikäytössä.

Hintapyyntö: 5000 €

Auto on Salossa ja valmiina koeajoon.

Soittele: Timo Rinnekari 050 5177 068 tai timo.rinnekari@gmail.com

20221115_104706.jpg20221115_104850.jpg20221115_104924.jpg20221115_102256.jpg

Heikmar

Aktiivinen jäsen
Harvinainen. Enpä muusta moista nähneeni Suomessa. Itse asiassa en edes tiennyt että on Lagge kakkosesta olemassa coupe- malli...

Fuego Turbo

Tunnettu jäsen
Niin siis ihmetelkään nyt arvon Renault-asiantuntijat tuota asiaa, mutta tuolla ei ole mitään tekemistä Lagge 2 : n kanssa. Se on kolmonen. Uutena tämä dieseli maksoi vähemmän ( kiitos päästöjen) kuin vastaava bensa. On näitä Suomessa, ehkä kahden käden sormissa. Keski-euroopassa hinnat vain nousevat. Olen katsellut näitä dieseleitä samalla kuin vanhaa 1.8 16v Clioa, ei mitään toivoa saada... Näitä Coupe malleja sentään on ja vähän halvemmalla. Täytyy sanoa , että aikakautensa tyylikkäin kokonaisuus. Kummajainen Suomessa...

kimbe

Tunnettu jäsen
Niin siis ihmetelkään nyt arvon Renault-asiantuntijat tuota asiaa, mutta tuolla ei ole mitään tekemistä Lagge 2 : n kanssa. Se on kolmonen.
No ei kai siinä sen kummemmin ihmettelemistä olekaan. Tuotahan mä siinä edellä jo yritin Heikmarille kertoa, että kovin paljon ei kakkoslagunaan liity tuo tämän myynti-ilmoituksen Laguna.

Heikmar

Aktiivinen jäsen
No ei kai siinä sen kummemmin ihmettelemistä olekaan. Tuotahan mä siinä edellä jo yritin Heikmarille kertoa, että kovin paljon ei kakkoslagunaan liity tuo tämän myynti-ilmoituksen Laguna.

No juu, miten vaan oli mielikuva tuosta kakkosesta. Etuvaloja kun katsoo, niin siinähän on ne (rumat) kolmos-Laggen valaisit lähes nähtävissä...
Ykkös-Lagge oli kaunis, mutta siitä mentiin vain huonompaan päin...

Lisään vielä että tuo coupehan on sangen maukkaan näköinen tekele. Ihmettelen etten muista nähneeni aikaisemmin edes missään kuvissakaan tuota mallia.

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom