Mittariston service valo.

mariko

Jäsen
Megane II mittaristoon syttyi service valo,onko tietoa millasella lukijalla saa kuitattua pois? Ei kai vaadi marmorihallia!

keslog

Jäsen
Vs: Mittariston service valo.

Mulla sain sammumaan ihan honkkarista ostetulla halpalukijalla. Viaksi paljastui nokka-akselin asentotunnistin

Renumään

Aktiivinen jäsen

mariko sanoi:
Megane II mittaristoon syttyi service valo,onko tietoa millasella lukijalla saa kuitattua pois? Ei kai vaadi marmorihallia!

Palaako pelkkä service? Taitaa ilmoittaa huollosta, katso ajotietokoneesta onko huollon aika.

mariko

Jäsen

Renumään sanoi:
mariko sanoi:

Palaako pelkkä service? Taitaa ilmoittaa huollosta, katso ajotietokoneesta onko huollon aika.

Jep,huollon aika on.Itellä halpis lukija jolla ei kuittaannu.Auto huollettu 10 tkm sitten perus pajalla,jakopää remppa,vesipumput jne.Nokka akselin asento tunnistin ja sellasta...jakoavaimen kuva tarttis saada pois häiritsemästä.

Laguna00

Moderaattori
Ylläpidon jäsen

Montako kilometriä se on huoltoon vajaa, siis se ilmoitus?

Eikös toi perus huoltoilmaisin mee nollille ihan sillä että räplää sen siihen näkyvville ja viiksestä "alas" nappia pohjassa kunnes nollautuu?

mariko

Jäsen

Laguna00 sanoi:

Eikös toi perus huoltoilmaisin mee nollille ihan sillä että räplää sen siihen näkyvville ja viiksestä "alas" nappia pohjassa kunnes nollautuu?

Näytöllä Service Due ja jakoavaimen kuva.Omalla lukijalla ei koodeja löydy ja auto pelaa normisti.Kokeillaan tuota vinkkiäsi kun kerkiän...

mariko

Jäsen

Laguna00 sanoi:

Hommahan toimi! Hyvä,ja kiitokset taas!!!

teemu_e

megane 1.6 vm.-05

mariko sanoi:
Laguna00 sanoi:

Hommahan toimi! Hyvä,ja kiitokset taas!!!

Mulla on megane -05. Vilkuttaa jakoavainta ja ilmottaa öljyn vaihdosta. Onko se mahdollista nollata itse vai nollaantuuko jotenkin automaattisesti? Ei nollaantunu ainkaan niin että painoin sitä valikon selaus nappia pitkään pohjassa sen ilmotuksen kohdalla. Vai mitä "alas" nappia täytyy painaa?

keslog

Jäsen

Trippimittarin nappia kun painaa se palautuu mulla ainakin siihen seuraava huolto 30000km

teemu_e

megane 1.6 vm.-05

Mulla ei kyllä katoa se jakari vilkkumasta eikä se change oil soon teksti. Ei viiksen napista eikä mittaristosta siitä pikku nastasta

Renumään

Aktiivinen jäsen

teemu_e sanoi:
Mulla ei kyllä katoa se jakari vilkkumasta eikä se change oil soon teksti. Ei viiksen napista eikä mittaristosta siitä pikku nastasta

Kyllä pitäis nollaantua mittariston napista. Auto käynnissä selaat siihen kohtaan ja sitten nappi pohjaan ja pidät painettuna kunnes kilometrilukema alkaa ensin vilkkumaan ja sitten jää kiinteästi palamaan näytölle.

teemu_e

megane 1.6 vm.-05

No nyt nollaantu!! Mulla on ollu auto käynnissä ku oon yrittäny nollata. Heti ku sammutti ja kokeili niin onnistu :D

Ylös Bottom