Mitäs virkaa tällä olikaan?

mökäles

Jäsen
Megane 2-2004,sadetunnistin ei toimi.Liittykö tämä siihen?

Liitteet

• IMG_20180127_170623_resized_20180127_085034189.jpg
    IMG_20180127_170623_resized_20180127_085034189.jpg
    61,9 KB · Katsottu: 30

Heikki.L.

Aktiivinen jäsen
Vs: Mitäs virkaa tällä olikaan?

Sadetunnistin on taustapeilin kohdalla. Näkyy ulkoa se silmä. Räpellä ees taas ns: tihkun nopeussäätöä. Joskus toentunu mulla sillä konstilla. En tiedä syytä mutta jos on tiltannu niin näin olen saanut omani toimiin. ;D

Tai sitten vika on ohjauspuolella. Mulla ainakin tekee näin että jos sammutan auton tihkut päällä ja käynnistän esim seuraavana päivänä auton tihkut/automaatti edelleen päällä niin pyyhkijät ei lähekkään päälle ennenkö oon käyttäny viiksestä pois päältä. Lienee jokin automatiikka ettei lähde päälle jos on esim jäätynyt pyyhkijät yön aikana.

kimbe

Tunnettu jäsen
Vs: Mitäs virkaa tällä olikaan?

Heikki.L. sanoi:
Tai sitten vika on ohjauspuolella. Mulla ainakin tekee näin että jos sammutan auton tihkut päällä ja käynnistän esim seuraavana päivänä auton tihkut/automaatti edelleen päällä niin pyyhkijät ei lähekkään päälle ennenkö oon käyttäny viiksestä pois päältä. Lienee jokin automatiikka ettei lähde päälle jos on esim jäätynyt pyyhkijät yön aikana.

Tässä niitä renun malli- ja kenties vuosimallikohtaisia eroja myös. Itsellä Laguna kaipaa tuon pois päältä käyttämisen, jotta sadetunnistin herää, kun taas Cliossa se pysyy aina aktiivisena. Lagunan logiikka siinä mielessä mukavampi, että se ei lähde sitten yht'äkkiä ja pyytämättä muutaman viikon sateettoman jakson jälkeen pyyhkimään kuivaa lasia, kun sattuu se sadetunnistin saamaan herätteen jostain pölyisestä lasista tms.

Ylös Bottom