Mitä tarkoittaa (kuinka isoa/kallista toimenpidettä), jos (Laguna Break 1,6 16v vm.-00 145 000km )vasen ja oikea aksiaalinivel on väljä? Vaikuttaako samainen vika ohjaukseen siten, että ohjauspyörä ravistaa varsinkin 40-50km/h vauhdissa?
Vaihdetaanko nivelet vai "kiristetäänkö vai mitä? Ilmeisesti samaan syssyyn pitää ohjauskulmat säätää...
Vaihdetaanko nivelet vai "kiristetäänkö vai mitä? Ilmeisesti samaan syssyyn pitää ohjauskulmat säätää...