Mistä löytää johdon Clio II oikean puolen vilkuille?

mvaarimo

Nuorempi jäsen
Olen asentamassa Clio II -99:ään kauko-ohjattua keskuslukitusta mikä toimii radioaalloilla. Nyt kun olen kytkemässä, niin olisi aikomus kytkeä myös vilkut mukaan. Kaikki muut kytkettävät johdot olen löytänyt kuljettajan puoleisen ovikynnyksen vierestä, mutta miten löydän helpoiten mistä oikean puoleisen vilkut menee? Paikka ei saa olla kaukana ratista, muuten ei kytkettävät johdoy ylety.

skara

Aktiivinen jäsen
Vs: Mistä löytää johdon Clio II oikean puolen vilkuille?

Varmaankin helpoiten löytyy vilkkuviiksen takaa.

mvaarimo

Nuorempi jäsen

Selvä. Vielä täytyisi saada tietoa miltä ne viikset näyttävät, missä sijaitsevat (miten niihin pääsee), ja tuleeko niistä ainoastaan kaksi jotoa vasemman ja oikean puolen vilkuille? terv, "mekaanikko"

Juha™

Wouldn't know about that, Sir...

Oletko ihan tosissasi!?

Vilkkuviiksi on sellainen tikku, joka sojottaa kuljettajan paikalta katsottuna ratin takana vasemmalla puolella. Ratti puolestaan on sellainen kuljettajan paikan etupuolella oleva pyöreä rinkula, josta useimmiten ohjataan autoa.

Vilkkuviikseen tuleviin johtoihin pääsee käsiksi purkamalla siinä rattiakselin ympärillä olevat muovipaneelit pois. Ruuvit auki ja paneelit irti.

Karvalakki

Jäsen

Asiasta viidenteen eli eikö autossasi ole alkuperäisenä radio-ohjattavaa keskuslukitusta? Ajattelin vaan kun edellisessä autossani vm99 lokakuussa rekisteröity clio II oli radio-taajuuksilla toimiva keskuslukitus. Vai onko kakkoskopan clippanassa ollut alkuvuosien tuotannossa 98-alkuvuosi 99 infrapunalla toimiva keskuslukitus?

Ylös Bottom