Missä on 4cv harrastajat???

simppa

Nuorempi jäsen
Vs: Missä on 4cv harrastajat???

Terve, mikä numero rekisteriotteeseen?
Olis siis kysymys noista numerosarjoista joita on ovaalilätkässä rintapellissä (korinnumero 484675) sitten kilpi joka on vähän alempana ja jossa teksti "Regie nationale des usines Renault carrosserie no: 315848" ja vielä salmiakkikuviossa rintapellissä on yksi, mikä niistä on rekisteriotteeseen tuleva valmiste/rungon numero ja mitä ne muut kertovat. Simppa

ahis

Nuorempi jäsen

Suomenkielinen ohjekirja kertoo seuraavaa:Toimitusnumero(vinoneliölevy,joka sijaitsee lähellä kojelaudan keskustaa,matkatavarasäiliön puolella). Auton valmistenumero(soikea levy edellisen lähellä) eli on ilmeisesti se jossa R1062 yläpuolella.Se regie nationale ..... numero on ilmeisesti joku korin vara-osanumero koska käskevät ilmottamaan sen korinosia tilattaessa.(Näky olleen v.57 vara-osaluettelossa Tämmöstä tarinaa)

Porinpoika

Kesä kamu

Vilkaiseppa ton mun auton väri tuolta Yyterin kesätapahtuma osiosta, on ko väri, ja muodikas vielä tänä vuosituhantenakin... muistanko väärin kun väitän että harva maskilistoitus ja tykkivanteet olisi ollut vain 1956 mallissa, päätäni en pantiksi laita, siihen aikaan kun autoja vaan mielellään itse nuorennettiin...

ahis

Nuorempi jäsen

-54 oli yksi-(affaires)sekä kolmelistasta (sport)mallia joissa oli pyöreä nokkamerkki(salmiakki pyäreen rinkulan sisällä) ja -55 eteenpäin oli kolmelistane malli jossa salmiakkimerkki.

ahis

Nuorempi jäsen

Joks Porinpoika o ettiny mulle ne kojetaulun kumilistan päät ja penkinraudan.Kohta olis tarvetta ku on pohjia ruvettu tekeen oikein urakalla(talvella maalarille,toivottavasti).Ja jos joku 4cv:n osia tarvii ni ei muuta ku kyselyä vaan.Löytyy oikeen myytäväks asti vm:52-61 8).

TuomasK

Nuorempi jäsen

Moikka

Olen jo pidemmän aikaan koittanut etsiä Renault 4CV projektia itselleni,mutta tuntuu kiven alla
olevan ko. autot.
Olisiko foorumilaisilla vinkkejä mistä saattaisi löytyä?
Maalipinnoilla yms. ruosteella ei niin paljon väliä,mutta tekniikka olisi hyvä olla noin suurinpiirtein mukana.

kiitos jo etukäteen vastauksista

Tuomas

ahis

Nuorempi jäsen

Aika paha saattaa olla löytää,ja jos löytyy ni projektikuntosia taitaa olla suurin osa.Mobilistissa 2/2010 oli ostetaan/myydään palstalla myynnissä 4cv vm.-55 projekti.Kyselin siitä,oli kansipahvi menny ja hintaa oli 2500e.

Porinpoika

Kesä kamu

Samaa sähköpostilla kyselin, oli ylimielinen nainen ja sanoi aika heikosti tietoja paitsi hinnan, kuvia ei suostunut lähettämään ja kun sanoin et olen tosissani ostamassa niin olikin muka myyty... Erikoista kun oli vain s-posti, ei puhelinta...

ahis

Nuorempi jäsen

No siihe mäkin sen kyselyn lopetin ku ei kertonu ku ton palaneen pahvin ja hinnan.Oisko ollu si jotain perikuntahommia.Tiä sitte.

Fuego Turbo

Tunnettu jäsen

Vaikka ei mainostaa sais... niin katselin äsken huutonetissä oli myynnissä eniten tarjoavalle Renault 4 CV raato ,ainakin vielä muutaman päivän, jos siis omaat ko. kulkineen tai tarvitset edes jotakin varaosia,nii käy katsomassa siellä sivustolla. Kohde ei ole minun, eikä minulla ole siihen mitään kytköksiä, ajattelin vain ilmoittaa jos kiinnostusta olisi jollakin...

Porinpoika

Kesä kamu

Ahis saattaa olla, mutta oli myynnissä TAAS ja äijän nimellä.... Ei paljon nappaa alkaa väkisin kauppaa tekemään, ostin yhdeltä perikunnalta tällä viikolla mallia 10 vuodelta 1967, on kuin uusi... :)

ecm5413s

Nuorempi jäsen

Tervehdys! Oliko sinulla 4cv nokkapellinsaranaa,ja mahdollisesti muitakin osia myynnissä?

Terv Raimo Räihä 050 593 1753

Knen

Nuorempi jäsen

Nukkuvatko ryppypepun harrastajat ?
Tutustukaa myydään palstaan, tarjous on voimassa vielä pari päivää!

Fuego Turbo

Tunnettu jäsen

Pelastakaa nyt osat talteen, kuitenkin tarvitset ens vuoden toukokuussa niitä, OIKEASTI!

Nettiautossa on vielä myynnissä aihio,mukaan saa kilvet ja "paperit". Myyjän mukaan ei kannata entisöidä,mutta kyllä tästä auton saa. Pelastakaa tämäkin.

Itse en ihan vielä tälläisiä (vielä) kerää,mutta kun pari tallia, dolly ja Renault hinausauto on kalustossa,niin näitähän on kiva hakee pois. Naapurilla ei ole tälläistä...

renuse

Jäsen

Joo, ei paljon esiinny tällä palstalla "ryppiksen" omistajat. Tiedän heitä pari, mutta tuntuvat pitävän aarteensa vakan alla. Liekö omistajakunta hieman "ukkoutunutta". En sano tätä loukatakseni ketään, mutta nämäkin laitteet saisivat olla enemmän harrastajien iloksi tiedossa.

Ylös Bottom