Mikähän

temexi__

Nuorempi jäsen
Voisi aiheuttaa sellaisen oireen kun tossa mun 97 mallin lagunassa jää airbagin merkkivalo palamaan? Kun virrat kääntää avaimesta se sammuu hetken päästä normaalisti mutta sitten muutamien sekunttien päästä syttyy uudelleen ja jää palamaan eikä sammu sit ennen ku sammuttaa auton. Ennen se ei ole moista temppua näyttänyt vaan valo on pysynyt sammuksissa.

Juha™

Wouldn't know about that, Sir...
Vs: Mikähän

Yleisohjeena tässä vaiheessa kuuluu kai neuvoa tarkastamaan matkustajan penkin alla olevan liittimen kontaktit.

HiTec

Eipä turhia höttyillä :)

Juha™ sanoi:
Yleisohjeena tässä vaiheessa kuuluu kai neuvoa tarkastamaan matkustajan penkin alla olevan liittimen kontaktit.
Onko se pelkääjän penkki jotenkin muka "herkempi" rikkoutumaan ??? Eli kyllä itse putsailisin liittimet molempien etujakkaroiden alta. Sinällään vain kumma juttu kun tuota kiristin-paukkua ei muka voi muualle laittaa. Joissain merkeissähän se on turvavyön rullan yhteydessä, josta nyppästään kun pussit pamahtaa. Näin ne sähköjohdotuksetkin voitaisiin tehdä ilman liittimiä ja ennen kaikkea niihin ei tartte koskea. Nyt tuolla penkin alla roikuskellessaan ovat alttiita tärinälle ja jakkaran liikkeille = järjestäin jokaisessa ranskalais-merkissä niiden kanssa on ongelmia :-\

temexi__

Nuorempi jäsen

Joo ne penkin alla olevat liittimet olivat vian aiheuttajana. On se hyvä keksintö tämäkin foorumi, säästyin paljolta vaivalta kun vahemmän on tullut noiden ranskalaisten kanssa kikkailtua, ensimmäinen ranskalainen auto minulla tuo laguna. :D

Ylös Bottom