Mikä vikakoodinlukija Megane II:lle?

MeganeVisa

Nuorempi jäsen
Hei!

Megane Break -04 on ruvennut antamaan "Steering fault" -virheilmoa, eikä ohjaustehostin toimi. Oma tekniikan tuntemukseni on vähäistä, mutta huollossa on kuulemma katsottu/putsattu sulakkeita ja kontakteja, mutta tästä ei ole ollut pysyvää apua.

Viimeksi vikakoodit ovat olleet DF035 ja DF 002. Ne nollaamalla hommeli on pelittänyt aina jonkin aikaa - viimeksi jopa reilun puoli vuotta.

Mikä olisi siis hyvä ja kuitenkin mahdollisimman edullinen vikakoodinlukija, jolla voisin itse nollailla noita kyseisiä koodeja?

Jossain keskustelussa oli mainittu ICarsoft FR V2.0, mutta sen sopivuudesta juuri tähän tapaukseen en pystynyt itse varmistumaan.

Kiitoksia kovasti avustanne!!

Juntunen

Aktiivinen jäsen
Renaul Clippiä olen itse käyttänyt, ei ole varmaan halvin mutta toimii.

Yleensähän vikakoodeja kun tulee toistuvasti niin silloin on ihan oikeasti vikaa eli pelkkä vikakoodien nollaus ei pitkään auta vaan vika pitää oikeasti korjata.

MeganeVisa

Nuorempi jäsen
Kiitos kovasti avusta! Sikäli jos jollakulla on tiedossa vielä edullisempia mutta speksit täyttäviä vaihtoehtoja, kuuntelen mielelläni.

Sen verran on tullut jo kannettua rahaa vian (tuloksettomiin) korjausyrityksiin, että voisi olla pienin ja halvin riesa nollata koodit tarvittaessa. Etenkin kun ei tiedä, koska tulee isompi ongelma ja paali kutsuu...

Puuha-Pete

Jäsen
Jos budjettilinjalla mennään, niin Renault-com bluetooth-palikka. Tarvitsee läppärin kaverikseen ja tuolla pystyy tekemään vaikka mitä. ~50€ toimituskuluineen.

Ylös Bottom