Meganevm.97 ajonesto.

okram

Nuorempi jäsen
Mistähän johtuu että ajonesto menee päälle vaikka avaimet on virtalukossa,täytyy aina ottaa ne pois ja painaa pari kertaa avaimesta et ovet käy lukossa,sit taas toimii,onko muilla ollut samaa ongelmaa.

Reniks9

Rahat ei riitä kuin ranskalaisiin...
Vs: Meganevm.97 ajonesto.

Mulla kans. Ohjekirjassa luki, että tavaratilassa olevasta virtalukosta saisi ominaisuuden pois. En oo kokeillut.

okram

Nuorempi jäsen

Se ei taida olla normaalia et ajonesto menee päälle jos avaimet on virtalukkossa???

rellunpippana

Aktiivinen jäsen

No Lagunaan makso katti 140 € paikallisesta tarvikeliikkeestä ostettuna, joten ei ne enää kovin kalliita ole täälläkään. Yleismallisen, joka vaatii hitsaamista olis saanu alle satasella.

Tii

Jäsen

rellunpippana sanoi:
No Lagunaan makso katti 140 € paikallisesta tarvikeliikkeestä ostettuna, joten ei ne enää kovin kalliita ole täälläkään. Yleismallisen, joka vaatii hitsaamista olis saanu alle satasella.

Väärä topicci? : D

Niin, sitten aiheeseen. Meganesi toiminta on täysin normaalia. Ajonesto kytkeytyy parin minuutin päästä takaisin kun ovet on napista avattu (jolloin ajonesto lähtee pois päältä) mikäli virtoja ei kytke päälle. Oli avaimet sitten itse lukossa tai missä tahansa muualla.

okram

Nuorempi jäsen

vaikka laittaa virrat päälle,ei lähde käyntiin ennenkuin ottaa avaimet pois ja napsauttelee avainta parikertaa.

Reniks9

Rahat ei riitä kuin ranskalaisiin...

Mä puhun nyt Megane Scenicistä; Onko sulla sitä käyttöohjetta, joka tulee auton mukana? Tavaratilassa on virta-avaimella käännetävä "virtalukko", siinä on asennot rako pystyssä tai rako vaakasuorassa (rellun pippana, huom!). Toinen asennoista oli ajoneston automaattinen kytkeytyminen.
Mulla ei Meganea enää ole, en pääse tutkimaan itse.

jjvirtan

Aktiivinen jäsen

Ohjekirjassa tosiaan on tullainsen avaimenreiän kuva takatilassa,itse en kyllä löytänyt sitä,mahtaako tuota löytyä?
Onhan tuo ajoneston toiminta vähän ärsyttävää,varsinkin kun tuo infrapunaohjain on niin hankala ja tunnoton.

P

PappaX

Vieras

jätä kokeeksi avaimet asentoon "korjaamo", so se tila, missä radio ja puhaltimet pelaa, mutta syttyvirta ei ole kytketty.
Ei pitäisi ajoneston aktivoitua.

Muista vaan pitää kokeillessa vara-avaimet taskussa/ikkuna auki, jos keskuslukitus päättää yhenäkkiä mennä päälle, ettei ne ainoat avaimet ole siellä lukkojen takana.

Ylös Bottom