Niinkuin otsikko sanoo, puhallin teki tenät. Lopetti pyörimisen kertaheitolla, ei oireilua eikä varoituksia ennen kuin pysähtyi. Moottori toimii kun antaa akulta suoraan virtaa. Sulakkeet ovat ehjät. Luulisin etuvastuksenkin olevan ehjä. Jos se olisi rikki, puhallin toimisi ainoastaan suurimmalla teholla, eikös vaan??? Puhaltimen katkaisija on purettu ja puhdistettu, ja vaikuttaa ehjältä. Itse veikkaisin vian olevan johtosarjassa katkaisijalta etuvastukselle.
Kysymys kuuluu, onko jollain teistä ollut sama ongelma Meganen kanssa ja osaisitteko kertoa tarkan paikan mistä vika löytyy???
Pitäisi saada puhallin toimimaan ennen katsastusta ja olisihan se helpompi myydä toimiva auto.
Edit: Jos jollain on tiedossa netistä löytyvät korjaus oppaat tähän autoon niin voi laittaa mulle viestiä vaikka privana, kiitos.
Kysymys kuuluu, onko jollain teistä ollut sama ongelma Meganen kanssa ja osaisitteko kertoa tarkan paikan mistä vika löytyy???
Pitäisi saada puhallin toimimaan ennen katsastusta ja olisihan se helpompi myydä toimiva auto.
Edit: Jos jollain on tiedossa netistä löytyvät korjaus oppaat tähän autoon niin voi laittaa mulle viestiä vaikka privana, kiitos.