MeganeII radion näyttö

kemis72

Jäsen
auto megane II -03 1,6 16v

elikkäs kysytäänpä tämmostäkin näin tuoreena/tietämättömän megsun omistajana ::) ::).... mitähän sellaset "väkäset" on tuossa radion näytön vasemmassa reunassa?? :o :o käynnistyksen jälkeen niitä on 1-3 palanut siinä ja himmentyneet pikkuhiljaa pois...ei ne mua haittaa,olenpahan vaan miettinyt et mitä ne on ;D ;D

kemis72

Jäsen
Vs: MeganeII radion näyttö

kemis72 sanoi:
auto megane II -03 1,6 16v

elikkäs kysytäänpä tämmostäkin näin tuoreena/tietämättömän megsun omistajana ::) ::).... mitähän sellaset "väkäset" on tuossa radion näytön vasemmassa reunassa?? :o :o käynnistyksen jälkeen niitä on 1-3 palanut siinä ja himmentyneet pikkuhiljaa pois...ei ne mua haittaa,olenpahan vaan miettinyt et mitä ne on ;D ;D

....ja sit tosta radion koodistakin kun piti akunkenkää irti käyttää....et mistä sen koodin saisi?!?!? ;D ;D

lansion

Jäsen

Mulla on jo parin vuoden ajan meganen näytössä näkynyt haamukirjain hetken aikaa käynnistyksen jälkeen. Ilmestyy aina syksyllä kun ulkolämpötila lähenee nollaa. Joku kosketusongelma näyttöpaneelissa varmaankin.

a.e

Aktiivinen jäsen

Irroita radio ja pistelet tänne niitä numeroita jollain
on varmaankin koodilaskuri jolla koodin saa laskettua.

kemis72

Jäsen

Löytyskö näillä numeroilla radioon koodia et sais käyttöön?!?!? ::) ::) ::)
Kiitti jo etukäteen!!!! ;D ;D

model no: 22DC277/62
PROD NO: FD0002470057948
TOK174
RN277F20057948

8200256141TK174
pikkku laatikossa sit seuraava num.sarja : 8200 256 141 ---

kemis72

Jäsen

Niin onkos kellään tietoo noistä "väkkäröistä" radion näytöllä?????

Väkkärät häipyy itsestään kunhan auto on hetken käynnissä.... :o :o :o :o :o ei niistä mitään haittaa ole mut kun ei radion ohjekirjassakaan mitään mainintaa ole niin kiinnostaisi hieman ::) ::) ::)

Ylös Bottom