kävipä tässä semmonen homma et kävin hakees autooni uudet levyt joka kulmaan. Takapään jarruissa tuli ongelmaa.. kaikkien kirjojen mukaan autooni pitäisi mennä 240mm levy ja ton kokoiset sainkin ja laakerit myös. Ehdin painaa uuden laakerin uuteen levyyn ja rupesin ihmetteleen et mitä prkle, lukkorenkaan uraa ei ole näkyvillä,laakeri oli pohjassa. sit otin ja vertasin vanhaan levyyn ja kuinka ollakaan vanha levy onkin 270mm ja tietenki laakeripesä isompi.. soitin BILIAAN ja kysyin et minkä kokoinen levy autossani pitäisi olla, YLLÄTYS vastaus oli en tiedä, sanoin et kai teillä nyt mitat on noista osista ja vastaus ei ole. on se nyt s..t..a kumma ku merkkiliikkeestä ei heru mitään tietoa. No onneks sain vanhat takas kiinni..
ainut pulju mikä tekee ton kokosia levyjä on bosch ja se on tilauskamaa saksasta kun kysyin hessulta.
Nyt pitäisi tietää et mikä on laakeripesän syvyys ja halk.? onko jollain tietoa? ja nimenomaan 270mm laikalle.
ainut pulju mikä tekee ton kokosia levyjä on bosch ja se on tilauskamaa saksasta kun kysyin hessulta.
Nyt pitäisi tietää et mikä on laakeripesän syvyys ja halk.? onko jollain tietoa? ja nimenomaan 270mm laikalle.