Mikko Lehtinen
Nuorempi jäsen
- Viestejä
- 2
Moikka kaikille,
Potilas: Megane mk2 vm.2008 ja 1.5dci
Liikenneympyrässä tauluun ilmestyi STEERING FAULTja ohjaustehostin lopetti toiminnan. Sammutin auton ja hälytys poistui kunnes se tuli uudestaan eikä enää poistu->ohjaus jäykkä.
Tauluun ilmestyi myös luistoneston vikavalo.
Biltemasta ostettu obd lukija ei löytänyt mitään vikakoodia.
Konehuoneesta tarkastettu 70A sulake, mutta ohjaustehostimeen ilmeisesti liittyy myös kaks 5a sulaketta. Onko tietoa niiden sijainnista?
Onko muuta mahdollisuutta kuin vaihtaa ohjaustehostin?
Mistä löydän varmasti oikean osanumeron?
Autoon asennettin lisävalo keulaan 2vrk ennen ongelman ilmaantumista. Ja lisävalon virta on ryöstetty pitkiltä. Voisiko tällä olla syy-yhteys?
Kiitokset kiinnostuneille!!
Potilas: Megane mk2 vm.2008 ja 1.5dci
Liikenneympyrässä tauluun ilmestyi STEERING FAULTja ohjaustehostin lopetti toiminnan. Sammutin auton ja hälytys poistui kunnes se tuli uudestaan eikä enää poistu->ohjaus jäykkä.
Tauluun ilmestyi myös luistoneston vikavalo.
Biltemasta ostettu obd lukija ei löytänyt mitään vikakoodia.
Konehuoneesta tarkastettu 70A sulake, mutta ohjaustehostimeen ilmeisesti liittyy myös kaks 5a sulaketta. Onko tietoa niiden sijainnista?
Onko muuta mahdollisuutta kuin vaihtaa ohjaustehostin?
Mistä löydän varmasti oikean osanumeron?
Autoon asennettin lisävalo keulaan 2vrk ennen ongelman ilmaantumista. Ja lisävalon virta on ryöstetty pitkiltä. Voisiko tällä olla syy-yhteys?
Kiitokset kiinnostuneille!!
Viimeksi muokattu: