Pari viikkoa sitten sytty service ja ABS valo kun laitto auton käyntiin ja eikä ole sen jälkeen sammunut
. Noh puhistin ne kiekot eestä, ne mistä nopeus anturi mittaa, ja ei auttanut mitään, sulake pois ja akunkengät pois ja ei auttanut, valot vaan palo, sitten vein auton huoltoon, jossa todettiin oikean eturenkaan anturin olevan sökö, ei tullut tietoa tietokoneelle kun rengasta pyöritettiin ja eikun uus anturi tilaukseen , ja makso 285
. No sitten vanha anturi pois ja uutta tilalle, ja tänään käytin huollossa että nollaavat sen vika koodin, ei onnistu, tuomio oli että nyt on jossakin johto poikki
, mitähän tässä oikein keksis, ABS:it ei toimi ja 25.4 ois katsastettava, osaako joku kertoa että miten mittaan ne johot että onko ne poikki vai ei. Nythän sitä enään on huono todeta että oliko se vanha anturi sittenkin ehjä. Jos nyt oikein muistan tämä uus anturi anto jotakin pientä virtaa läpi, ??? tai jotakin semmosta ne mainitsi. Ja autohan vm.00 Laguna 1.4 .
EDIT:
Elikkäs tänään mittasin molempien eturenkaiden antureiden johdot, ja ehjät oli. Mutta kun irroitin ABS:in pumpulta sen johto liittimen niin sieltä lirahti pikkuisen vettä ja koko liitin oli ihan märkä, eli voisko se vika ollut sitten siinä, vesi tehnyt tepposia siellä, mutta seuraava kysymys onkin että voiko sitä vika valoa sammuttaa koti konstein, Harmi kun ei tullut ensimmäisenä käytyä noita liittimiä lävite, ois säästänyt ison summan rahaa, jos se vika olisi vaan ollut kastuneessa liittimessä
EDIT:
Elikkäs tänään mittasin molempien eturenkaiden antureiden johdot, ja ehjät oli. Mutta kun irroitin ABS:in pumpulta sen johto liittimen niin sieltä lirahti pikkuisen vettä ja koko liitin oli ihan märkä, eli voisko se vika ollut sitten siinä, vesi tehnyt tepposia siellä, mutta seuraava kysymys onkin että voiko sitä vika valoa sammuttaa koti konstein, Harmi kun ei tullut ensimmäisenä käytyä noita liittimiä lävite, ois säästänyt ison summan rahaa, jos se vika olisi vaan ollut kastuneessa liittimessä