Megane II sumuvalot ei toimi....

kemis72

Jäsen
Elikkäs huomasin tuossa ettei sumarit toimi edessä EIKÄ takana ??? ??? mittaristossa ei myöskään syty kummankaan merkkivalo.... mistähän voisi vikaa alkaa etsimään?!? >:( >:( >:(
Vivut ja se yksikkö jossa vivut ja säätimet ovat on vaihdettu reilu 1/2 vuotta sitten uuteen.....

Tuskin olen ainoa tämänkään vian/ominaisuuden kanssa :o :o :o :o

Megane

Aktiivinen jäsen
Vs: Megane II sumuvalot ei toimi....

kemis72 sanoi:
Elikkäs huomasin tuossa ettei sumarit toimi edessä EIKÄ takana ??? ??? mittaristossa ei myöskään syty kummankaan merkkivalo.... mistähän voisi vikaa alkaa etsimään?!? >:( >:( >:(
Vivut ja se yksikkö jossa vivut ja säätimet ovat on vaihdettu reilu 1/2 vuotta sitten uuteen.....

Tuskin olen ainoa tämänkään vian/ominaisuuden kanssa :o :o :o :o
Kai käänsit ajovalot ensin päälle viiksestä?(Etu-ja takasumuvalot eivät toimi jos ajovalojen katkaisin on automatiikka-asennossa)

kemis72

Jäsen

;D ;D juu sen olen tehnyt ;D
-03 mallissa ajovalot syttyy käynnistäessä automaattisesti ellei käännä vivusta niitä pois.

joker-1979

Aktiivinen jäsen

Vähän tyhmää kun ei tiedetä mitä on jo tehty/katottu.. :-X

Sulakkeet?

kemis72

Jäsen

sulakkeita kattelin eilen ihan noipeesti mut onkohan sumareille oma sulake sit olemassa?!? siinä ratin alla ei ainakaan erikseen ollut....pitää katella joskus tarkemmin varmaan ::) voisko sumareiden sulake olla jossain muualla...konepellin alla?!?!

Jame

Jäsen

kemis72 sanoi:
-03 mallissa ajovalot syttyy käynnistäessä automaattisesti ellei käännä vivusta niitä pois.

Syttyy syttyy, mutta sumarit ei pelitä tuossa auto-asennossa.

kemis72

Jäsen

Jame sanoi:
kemis72 sanoi:

Syttyy syttyy, mutta sumarit ei pelitä tuossa auto-asennossa.

Kun ei ole kuin 2 asentoa vivussa....joko valot päällä tai parkit päällä :o :o :o eli nyt jostain muualta vika pitäis löytyä, tuskinpa tuo vipukaan rikki on kun vajaa vuosi sitten vaihdoin airbagin kosketinosan uuteen ??? ??? ???

Jour de fete

Jäsen

Etusumareille sulake konehuoneessa #10/20A, perä vielä hakusessa mutta näyttäisi siltä että ovat eri sulakkeen takana kuin etuset ....joten tod.näk yhteinen tekijä on viiksen sähköliitäntä/johdin tai UCH.

kemis72

Jäsen

Jour de féte sanoi:
Etusumareille sulake konehuoneessa #10/20A, perä vielä hakusessa mutta näyttäisi siltä että ovat eri sulakkeen takana kuin etuset ....joten tod.näk yhteinen tekijä on viiksen sähköliitäntä/johdin tai UCH.

Pitääpäs tarkistaa sulake konehuoneesta ja ilmeisesti UCH:lla tarkoitat sulaketta,joka löytyy ratin alta?!? :o Jos ei auta, niin ilmeisesti irrotettava kosketinosa ja tarkistettava liitäntä/johdin......tarvittaessa viiksen voisi lienee vaihtaa vanhastakin,toisaalta onhan tuo uusikin vielä takuunalainen (jos takuu väh. 1 v) ::)

veikko

Jäsen

Tänään rellu katsastettu mutta ei toimi takasumuvalot, polttimot vaihdoin ei ollut apua. Katsuri meinas jos liittyis jotenkin vetokoukun johtoihin jäis nasta tms pohjaan ja sen takia ei sytyttäis sumareita? Voisko olla mahollista?

Onko näissä jotain "yleistä vikaa" takasumareihin liittyen? Johto hiertyis poikki tms.?

Mittaristossa toimii merkkivalot.

Missäs tuo takasumareiden sulake nyt siis on? Ratin allako?

Ylös Bottom