Megane II - Sisätilan lämppärin asennuspaikka

Zelmer

Nuorempi jäsen
Hei!
Toivotan itseni tervetulleeksi tänne Renault-foorumille. :)
Yritin etsiä täältä vinkkiä sisätilanlämppärin asennuspaikalle, mutten löytänyt suoraa vastausta. Kyselenkin, että mahtaako keskikonsolissa olla "ansajohtoja/lankoja", joita olisi hyvä osata välttää ruuveja kiinnittäessä (kartturin puolella)? Entä onko jollakulla joku muu luova ja hyväksi osoittautunut sijoituspaikka ko. vempeleelle?

Renaultisti

Aktiivinen jäsen
Vs: Megane II - Sisätilan lämppärin asennuspaikka

Megane II keskikonsoli on huono paikka kun on sellainen ohut soiro siitä mihin lämppäri yleensä kiinnitetään. Sellainen omassa telineessä seisova esim. Calix on kätevä. Itse en halunnut lattialle mitään niin mulla on sellainen Defan litteä malli hansikaslokeron kannessa. Kulma on hyvä ja mahtuu hyvin eikä ole jaloissa pyörimässä. Eikä polvetkaan ole vielä kellään osuneet.

Zelmer

Nuorempi jäsen

Renaultisti sanoi:
Megane II keskikonsoli on huono paikka kun on sellainen ohut soiro siitä mihin lämppäri yleensä kiinnitetään. Sellainen omassa telineessä seisova esim. Calix on kätevä. Itse en halunnut lattialle mitään niin mulla on sellainen Defan litteä malli hansikaslokeron kannessa. Kulma on hyvä ja mahtuu hyvin eikä ole jaloissa pyörimässä. Eikä polvetkaan ole vielä kellään osuneet.
Mietimpä tässä että eipä kai se muissakaan autoissa juuri verhoilumuovia syvemmältä kiinni ole, joten uskoisin kiinnityksen onnistuvan meganessakin keskikonsolin kylkeen (kunhan mitoittaa ruuvit sopivan lyhyiksi)... Mutta siis mietityttää, että kulkeeko siellä sisällä (kapeassa soirossa juurikin) jotain piuhaa/ johtoa/ kaapelia yms. mihin ei tartteisi tehdä ruuvilla reikiä?

Zelmer

Nuorempi jäsen

Ratkaisin ongelman tekemällä (varovasti käsin poranterää pyörittäen) reijät popniiteille. Nyt on tukeva kiinnitys, eikä johtovaurioita myöskään ilmennyt.

Ylös Bottom