Mintsauce
Jäsen
Nyt tuli relluun sellasta vaivaa, että tänää peräluukkua avatessa kuului hieman erikoisempi ääni mutta aukesi kuitenkin. Seuraavalla kerralla moottori vain pyörähti mutta lukko ei auennut enää. Sisäkautta siis luukku auki ja purkamaan muovia edestä niin selvisi että itse lukko liikkuu ja toimii ja samoin sähkömoottori hyrrää mutta moottorin aukastua selkisi että ongelman ydin on isoin ratas minkä kuuluisi aukaista itse lukko niin siitä oli se tappi katkennut ja lojui siinä rattaan vieressä irrallaan.
Onko siis kukaan korjannut tai purkanut kyseistä vempainta kotikonstein. ? Saisiko tapin liimattua muoviliimalla rattaaseen samaan kohtaan? Ei kiinnostaisi uutta moottoria ostaa puolen sentin tapin takia. Näytti aika kasaan niitatulta tuo itse sähkömoottorin kotelo. :
Onko siis kukaan korjannut tai purkanut kyseistä vempainta kotikonstein. ? Saisiko tapin liimattua muoviliimalla rattaaseen samaan kohtaan? Ei kiinnostaisi uutta moottoria ostaa puolen sentin tapin takia. Näytti aika kasaan niitatulta tuo itse sähkömoottorin kotelo. :