Eteen! Onko kovin vaikee homma? Tarviiko jotain erikois työkalua vai onnistuuko normivehkeillä? Tarviiko varata aikaa tunti, päivä vai kaksi? Ei jaksais taas tapella turhaan.... ;D
Eikös tämmösissä hommissa pidä olla mukana leka,rautalankaa,muutama pakki kaljaa ja 10 tuttua kaveria(käy hyvin puolitututkin).Hommat tehdään talkoona,yks touhuaa,muutama neuvoo ja osa muistelee vanhoja,niin siinähän vierähtää nätisti viikonloppu. ;D