J
joksa
Vieras
Napsahti lennosta jousi poikki ja puhkaisi vielä renkaankin :'(
Liekö tuossa ihmeempiä kuin tolppa yläpäästä irti ja navasta/olkavarresta tolpan alapää irti? Ohjauskulmat pysynee myös samoina ja pärjääkö tavallisilla jousipuristimilla? No uudet kääntölaakerit samoin touhuin, tarviiko muuta? Iskarit oli vielä hyvät viime viikolla katsastuksen mukaan joten saavat jäädä.
Huomioita remonttiin liittyen otetaan ilomielin vastaan 8)
Liekö tuossa ihmeempiä kuin tolppa yläpäästä irti ja navasta/olkavarresta tolpan alapää irti? Ohjauskulmat pysynee myös samoina ja pärjääkö tavallisilla jousipuristimilla? No uudet kääntölaakerit samoin touhuin, tarviiko muuta? Iskarit oli vielä hyvät viime viikolla katsastuksen mukaan joten saavat jäädä.
Huomioita remonttiin liittyen otetaan ilomielin vastaan 8)