Hakkapeliitta
Jäsen
- Viestejä
- 77
Takaisin aiheeseen:
Ajeltiin hiihtolomalle Vuokattiin Pirkanmaalta Rellulla.
Isohko suksiboksi katolla, nopeutta +5km/h nopeusrajoitukseen nähden, 2 aikuista ja yksi napero. Pakkasta -7 ja -20C asteen välillä matkalla.
Kulutus näyttäisi olevan tuolla profiililla ja ajotapahtumalla noin 27kWh/100km.
Tuo boksi lisää yllättävän paljon kulutusta mutta kun ilmankaan ei pärjää.
Kabiinin lämmitys oli +19C/+18C astetta, AUTO-asennolla ja kun pakkanen kiristyi, alkoi jalkoja polttaa kun tuuppasi sisälle niin kuumaa ilmaa. Melkein täytyy siis kovimmilla pakkasilla ajaa SOFT- tai ECO-asennolla, lämmityslaite on todella tehokas.
Ainoa, mikä tästä on jäänyt harmittamaan, on Rellun kyky ottaa vastaan HPC-latausta.
Alkuun tulee virtaa noin 110kW teholla mutta siitä se tippuu aika nopeasti, ihan netissä julkaistujen käyrien mukaan. Kyky ottaa vastaan virtaa saisi olla parempikin.
Maantiellähän tuo on loistava ja vakaa ajettava, jopa boksi katolla. Ajovalot on mielestäni hyvät.
Ajeltiin hiihtolomalle Vuokattiin Pirkanmaalta Rellulla.
Isohko suksiboksi katolla, nopeutta +5km/h nopeusrajoitukseen nähden, 2 aikuista ja yksi napero. Pakkasta -7 ja -20C asteen välillä matkalla.
Kulutus näyttäisi olevan tuolla profiililla ja ajotapahtumalla noin 27kWh/100km.
Tuo boksi lisää yllättävän paljon kulutusta mutta kun ilmankaan ei pärjää.
Kabiinin lämmitys oli +19C/+18C astetta, AUTO-asennolla ja kun pakkanen kiristyi, alkoi jalkoja polttaa kun tuuppasi sisälle niin kuumaa ilmaa. Melkein täytyy siis kovimmilla pakkasilla ajaa SOFT- tai ECO-asennolla, lämmityslaite on todella tehokas.
Ainoa, mikä tästä on jäänyt harmittamaan, on Rellun kyky ottaa vastaan HPC-latausta.
Alkuun tulee virtaa noin 110kW teholla mutta siitä se tippuu aika nopeasti, ihan netissä julkaistujen käyrien mukaan. Kyky ottaa vastaan virtaa saisi olla parempikin.
Maantiellähän tuo on loistava ja vakaa ajettava, jopa boksi katolla. Ajovalot on mielestäni hyvät.
Viimeksi muokattu: