Miehen puolesta kyselen, kun Relluni siirtynyt hänen käyttöönsä... Kävi nimittäin niin, että eilen yht äkkiä auto ei käynnistynytkään, sanoi vain naks naks ja arpomisen jälkeen auttoi kun otti akunkengät irti ja vähän putsaili, vissiin hapettumista tms. Mutta sen jälkeen ei kuulemma enää radio toimi... Aivan mykkä, ei tule virtaa. Voisiko jotenkin johtua tuosta akun irti olemisesta? Onko radiolla oma sulakkeensa (mies ei ole "ehtinyt" tsekata sulakekaaviosta)? Käsittääkseni kaikki muut sähkölaitteet toimivat ihan ok.
Huvittavaa tässä on se, että koko sinä aikana kun auto minulla oli useita vuosia, ei ollut mitään tuollaisia toimintavikoja mutta nyt kun mieheni on ajanut sillä noin viikon verran, niin Hänpä ei suostukaan yhtäkkiä käynnistymään eikä soittamaan musiikkia
Itse vaihdoin alle Citroen C5:n, toivotaan että tämäkin ranskatar osoittautuu yhtä hyväksi ostokseksi kuin Megane on osoittautunut (siksi emme sitä vaihdossa antaneetkaan vaan mieheni samanikäisen mutta paljon huonomman Fordin) 
Huvittavaa tässä on se, että koko sinä aikana kun auto minulla oli useita vuosia, ei ollut mitään tuollaisia toimintavikoja mutta nyt kun mieheni on ajanut sillä noin viikon verran, niin Hänpä ei suostukaan yhtäkkiä käynnistymään eikä soittamaan musiikkia