Megane -98 hälyttimestä

Vesa H

Nuorempi jäsen
Moro,

Siis vasta hankkinut tällaisen kulkineen. Ohjekirja puhuu kauko-ohjattavan keskuslukituksen (löytyy ja toimii) lisäksi hälyttimestä. Hälytin viritetään käyttöön hanskalokeron sisällä olevasta avainkytkimestä. Noh, minun hanskalokerossa ei ole em. lukkoa. pelkkä muovikansi ja kannen alla tuntuu johtoja. En tiirannut tarkemmin, onko jotain räpsitty itse pois, vai eikö kytkintä vain ole.

Kysymys siis kuuluu, että onko tällaisia "puolivarusteltuja" malleja kenties alkuperäisenä olemassa? Onko autossani mitään vorohälytintä. Ajoneston lamppu siellä vilkkuu, kun auto on lukossa, mutta suuntavilkut ei anna pilkettä lukittaessa. Ohjekirjahan toteaa, että sisätilan valvonta olisi vissiinkin päällä, vaikka vilkut ei vilkuta ja "täysi" hälytystila ei ole kytketty?

a.e

Aktiivinen jäsen
Vs: Megane -98 hälyttimestä

Mullakin on tuollainen"puolivarusteltu" megane. :D
Siis ei ole mun meganessakaan(98)
varashälytintä.
Olisikohan tuo ollut aikoinaan lisävarusteena saatavilla?
siksi mainittu myös ohjekirjassa.
Näinollen sulla ei ole autossa varashälytintä pelkästään
ajonesto.

Vesa H

Nuorempi jäsen

a.e sanoi:
Mullakin on tuollainen"puolivarusteltu" megane. :D
Siis ei ole mun meganessakaan(98)
varashälytintä.
Olisikohan tuo ollut aikoinaan lisävarusteena saatavilla?
siksi mainittu myös ohjekirjassa.
Näinollen sulla ei ole autossa varashälytintä pelkästään
ajonesto.

Höh. Muistaakseni ohjekirja ei vahingossakaan sano, että "vain joissain malleissa". Noh, hälytintä ei ole ja sillä siisti :-[

P

PappaX

Vieras

lukee se siellä pienellä tekstillä jotain tyyliin "..valitusta varustelutasosta ja markkina-alueesta johtuen varusteissa ja ominaisuuksissa voi olla eroja..."

Ylös Bottom