Megane 4 1.2 tce 2017

Timppa 25

Nuorempi jäsen
Moro,syttyi jakari+huolto välttämätön.Olen yrittänyt huoltovalon kuittausta eli valikosta huolto välttämätön kohdalle ja nollausnappi pohjassa kymmeniä sekuntteja.Ei tapahdu mitään.Netistä löytyy useita videoituja ohjeita mutta yksikään niistä ei toimi.
Virrat on päällä en paina kytkintä tai jarrupoljinta.Etukäteen kiittäen Timppa.

Viimeksi muokattu:

hhelminen

Tunnettu jäsen
Syttyikö se valo ihan normaalin huollon takia (kilometrit tai aika tuli täyteen)?
Jos valo ei syttynyt normaalin määräaikaishuollon takia niin todennäköisesti päällä on jokin vika ja huoltovalo ei tietenkään siksi nollaannu..

Timppa 25

Nuorempi jäsen
Kiitos vastauksista.Ollaan yritetty omalla ja kaverin mittareilla nollata.Vikakoodit lähtee mutta jakarin kuva jää.Paljon nollaus vikakoodimittarilla kustantaa ja missä pääkaupunkiseudulla voi ko.toimenpiteen suorittaa?Hintataso?
Olisko järkevämpää ostaa sellanen koodien lukija?Mikähän merkki joka toimii.
Tuli kilometrit täyteen eli herjasi lähestyvästä huollon tarpeesta mutta jäi nollaamatta .

rummukainen

Jäsen
Hei. Siis onhan sulla kanssa se kohta alla näytössä, jossa lukee se merkintä HUOLTO JA JOKU TOINENVASTAAVA MERKINTÄ. SE PITÄISI KYLLÄ POISTUA JA MERKINNÄT 30000KM SEKÄ ÖLJY POIS JA HUOLTO POIS SIIS KAKSI MERKINTÄÄ. Minulla meni pari pävää sitten pois ainakin pojat neuvo mua kanssa MEGSU 4 VUOSI 2016.

Ylös Bottom