Megane 2 polttoainepumpun irroitus.

Janezki_

Jäsen
Hei, olen vaihtamassa bensapumppua meganeen. Kuinkahan tuo pumppu yksikkö aukeaa? että saa pumpun vaihdettua. Autosta siis olen jo saanut se pois, mutta pohja pitäisi saada vielä irti yksiköstä, jotta saa uuden pumpun paikoilleen sinne. Oikein mitään videookaan löytänyt YouTube:sta jossa joku aukaisisi tuon yksikön.

hhelminen

Tunnettu jäsen
Hei, olen vaihtamassa bensapumppua meganeen. Kuinkahan tuo pumppu yksikkö aukeaa? että saa pumpun vaihdettua. Autosta siis olen jo saanut se pois, mutta pohja pitäisi saada vielä irti yksiköstä, jotta saa uuden pumpun paikoilleen sinne. Oikein mitään videookaan löytänyt YouTube:sta jossa joku aukaisisi tuon yksikön.
Käsittääkseni tuo on vaihdettava kokonaisena, sellaisena sitä ainakin myydään..

kimbe

Tunnettu jäsen
Kyllä se pohja siitä pitäisi lievää väkivaltaa käyttäen irti lähteä. RS-vehkeisiin mm. Walbron pumppuja sisään vaihdeltu ja ihan samanlainen tuo kotelo on niissäkin.

kimbe

Tunnettu jäsen
Ei ole kierrettä. Siinä sisäpuolelle tulevassa runko-osassa on jonkinasteinen pieni ura ja päälle tulevassa pohjaosassa vastaavasti sitten siihen uraan osuva pieni viiste tai miten sitä nyt kuvailisi. Eli erilleen kampeamalla pitäisi irrota. Näin ainakin RS-renujen pumpussa ja ihan samanlaiselta tuo kuvasta katsoen näyttää. Pieni riskihän siinä aina vanhan muovin kanssa on, että jostain joku pala napsahtaa rikki, mutta ei se tuon kohdalla ihan katastrofi pitäisi olla.

Janezki_

Jäsen
Joo kiitos näistä jotain tälläistä ajattelin sen olevan. En vain kehdannut alkaa väkivalloin avaamaan tuota ennenkuin saan jotain tietoa kuinka avataan toi. Jospa se siitä lähtisi aukeamaan, varovainen saa tosiaan olla, kun muovia koko systeemi. Onneksi ei kovin kallis ole uusia jos sattuu hajoamaan tosin parisen viikkoa saa uutta odotella jos särkyy. On tuolla autodocilla venynyt noi toimitukset viikolla ainakin entisistä ajoista.

Janezki_

Jäsen
Kyllä se sieltä irtosi, kun meisselillä ja vasaralla napakasti löi.

Liitteet

• Screenshot_2020-11-04-23-56-55-383_com.miui.gallery.jpg
    Screenshot_2020-11-04-23-56-55-383_com.miui.gallery.jpg
    845,7 KB · Katsottu: 33
Ylös Bottom