Parkkeerasin auton ja sammutin tavallisesti jonka jälkeen ajotietokoneeseen tuli teksti "Steering not locked". En löytänyt ohjeita ohjekirjasta eli löytyykö apua täältä? Miksi ihmeessä auto kertoo että ohjaus ei ole lukittu eikä anna käynnistää autoa. Mitään ei tapahdu. ??? :'(