Megane 1 Coupe takasähköikkunat

Sopiva

Jäsen
Terne!

Tuntuu olevan tyyppivikana noissa toi että takasähköikkunat ei toimi. Samoin mulla, ei inahdakaan.

Koska tää vika on niin yleinen niin onko kellään hajua mistä hajoaminen johtuu? Tietäis vähän mistä lähteä purkamaan :)

Kiittäen,

-E

jorkale

Nuorempi jäsen
Vs: Megane 1 Coupe takasähköikkunat

Moro! Meitin mekanen takaikkunat renkkaa silloin, kun takapenkillä istuu joku??! Eli vikaa ehkä kannattaisi alkaa etsimään takaistuimen alta johdoista (maissa tms?) Itse en ole asiaan paneutunut sen paremmin, kun ei siellä juuri koskaan kukaan istu ;) kerro ihmeessä täällä, jos löysit sieltä penkin alta jotain.

-J-

Sopiva

Jäsen

Toinen puoli ongittu kehiin, liittimeen tulee virta ja avasin moottorin ja sain sen toimimaan. Oli joko jämähtänyt tai huonot kontaktit... Huomenna rasvaostoksille, nippuun ja kiinni ja toinen puoli auki.

-E

jyha

Aktiivinen jäsen

jorkale sanoi:
Moro! Meitin mekanen takaikkunat renkkaa silloin, kun takapenkillä istuu joku??! Eli vikaa ehkä kannattaisi alkaa etsimään takaistuimen alta johdoista (maissa tms?) Itse en ole asiaan paneutunut sen paremmin, kun ei siellä juuri koskaan kukaan istu ;) kerro ihmeessä täällä, jos löysit sieltä penkin alta jotain.

-J-

mahtaikos tuo kyytiläisten aiheuttama ongelma tulla siitä,että takaovet avataan ja suljetaan? Kulkee näet ne kaapelit siinä kumituubissa saranan likellä, eikä suinkaan penkin alla.

jorkale

Nuorempi jäsen

jorkale sanoi:

-J-

Juurikin niin! 2- ovisesta qupeesta on tuossa kysymys.

-J-

Sopiva

Jäsen

Kyllähän siel johdot kulkee penkin reunassa että voihan se olla tietenkin.

Itellä ajettu 215tkm toi ja ei niissä kyllä mitään näkyvää kulumaa että en tiedä sitten...

Ylös Bottom