Meikä kerkes jo luulla tässä yks päivä että "skara" oli saanu duunipaikan Bilialta ja samassa oli päässy härmänkieli vähän niinkuin unohtumaan tilapäisesti, Skara on yhen ruotsalaisen käpykylän nimi,että oliskohan syy siinä ?
Noh vois sitä nyt asiallisesti vastata vaikka toisen ilmoituksen muotoon laitettu hätähuuto/kysymys nyt ei kaikkia hassuja nettiketin sääntöjä noudata. Kato kaikilla on se ekakerta
Siis keskuslukko ei toimi kaukosäädöllä? ovesta avaimella kääntämällä se ei taija avatakkaan kuin ko. oven. Omassa vastaavassa se ajonesto-merkkivalo taitaa palaa vain tietyn ajan, en ainakaan muista että se esim. yön jälkeen aamulla enää palaa.
Onko vika tullut ihan yks kaks vai onko ollu oireita? Pitääkö bensapumppu surinaa kun virrat kytkee päälle? Pikkasen lissää kyllä tarvis tietoja niin saattas se skaraki alkaa vastailemaan.. ;D
No jopas täälä nyt murehditaan meikän känkkäränkästä. Ettekö te osaa lukea, ei aloittaja kysynyt mitään, vain kertoi asian. Ja kyllä, olen syntynyt lähellä Skara nimistä paikkakuntaa, sensijaan tämän huomasin kauan sen jälkeen, kun nick kehittyi. Ja kyllä, inhoan itsekin sweduja. Bilialta en ole duunia edes kysynyt, vaikka mielelläni sielä kyllä työskentelisin. Ja lopuksi, olen suomen kansalainen, minut onneksi vietiin ruotsista Australian kautta suomeen kun olin alle 2 vuotias
Mulla on saman vuosimallin megane ja kun auto seisoo, niin ajonestolaitteen valo vilkahtelee.
Avaimen kun laittaa lukkoon ja kytkee sähköt, niin ajonestonvalo syttyy hetkeksi kiinteästi palamaan. Sitten se joko sammuu kokonaan, jolloin auto starttaa. En muista miten valo käyttäytyy kun ajonestolaite "toimii".
Silloin moottori kyllä pyörittää nätisti ja "lupailee", muttei starttaa.
varmaankin yläkuolo-anturi lukee kytkintä itsellä oli samanlainen vika ja vaihdoin anturin ja rupes toimimaan joskus voi ruveta kuulema pelaan jos vain puhdistaa anturin pään anturi sijaitsee kytkinkopan reijän suulla josta se lukee kytkimen pintaa tai jotain sinne päin