Mro!
Mulla on alkanu vinkumaan nuo takajarrut, rumpujarrut siis kyseessä.. Onkohan kengissä jotkut kulumisenilmoituspellit, jotka siellä vinkuu, vai oisko vaan käytön puutetta..?
Aikasta nopiasti tuntuu kengät kuluvan jos ovat jo loppu..
Ja sitte että onko isotyö vaihtaa, jos samalla rämäyttäs ku talvinakit vaihtaa alle
Mulla on alkanu vinkumaan nuo takajarrut, rumpujarrut siis kyseessä.. Onkohan kengissä jotkut kulumisenilmoituspellit, jotka siellä vinkuu, vai oisko vaan käytön puutetta..?
Aikasta nopiasti tuntuu kengät kuluvan jos ovat jo loppu..
Ja sitte että onko isotyö vaihtaa, jos samalla rämäyttäs ku talvinakit vaihtaa alle