Megane -00 1.6 takajarrut

casan

Jäsen
Mro!
Mulla on alkanu vinkumaan nuo takajarrut, rumpujarrut siis kyseessä.. Onkohan kengissä jotkut kulumisenilmoituspellit, jotka siellä vinkuu, vai oisko vaan käytön puutetta..?
Aikasta nopiasti tuntuu kengät kuluvan jos ovat jo loppu..
Ja sitte että onko isotyö vaihtaa, jos samalla rämäyttäs ku talvinakit vaihtaa alle ;)

HellFile

Jäsen
Vs: Megane -00 1.6 takajarrut

Samalla menee pyörän laakerit vaihtoon ja se kai vaatii jo ihan oikeita työkalujakin.

Isot pojat on kertonu, ite teetän kaikki työt korjaamolalla, kun en noista mitään tajua. :)

J

joksa

Vieras

Jarrurumpu auki ja vilase miltä ne kengät näyttää. Laakerin vaihtoon en oikeen jaksa uskoa jos sinne uudet kenkät pitää saada. Onhan sieltä saattanut lähtä se kengän kitkapinta liikenteeseen.

rellunpippana

Aktiivinen jäsen

19:ssa rahisee takajarrut aina kosteana, mutta kun vähän matkaa ajelee ja jarruttelee,niin ääni loppuu. Onko samaa?

j81509

Jäsen

Ihan sama minun -98 lagunassani.

Takana olevat rumpujarrut ovat normaalikäytässä lähes ikuiset

casan

Jäsen

Joo kyllä mulla mielessä oliki että melekein ikusia ovat, ikinä ennen ei oo mihinkään tarvinnu vaihella.. Ja nyt ku tarkemmin aattelin nii eipä ne taida äännellä ku muutaman kerran on jarrutellu ajellessa. Jos nyt käyttäs ne rummut kuiten auki ja kattos että mitä ovat syöneet :)

P

PappaX

Vieras

Hyvä ulosvetäjä ja rauhallisesti ruuvaten. Pitäisi rummun irrota ilman suurempaa ryttyilyä. Muista löysätä käsijarrun säätö ennen hommana ryhtymistä, helpottuu kummasti.
(allekirjailleella tuppaa unohtumaan ja penskat oppii taas kummasti uusia sanoja, joita ei voi käyttää sivistyneissä tilanteissa) ;D

Ylös Bottom