Mégane II alatukivarren irrotus

Digip

Jäsen
Vs: Mégane II alatukivarren irrotus

isokra1 sanoi:
No olishan se nyt näppärempää avata muutama pultti ja viedä alatukivarsi palloineen prässättäväksi. Kun ryömiä kerrostalon parkkipaikalla vesisateessa auton alla vasaran kanssa ja ettiä jotain putkenpätkiä/holkkeja yms.
Oikean kokoisella holkilla ja vasaralla kymmenkunta iskua ja nivel putosi lattialle. Jos siis olet valmis ryömimään kerrostalon parkkipaikalla vesisateessa auton alla jakoavaimen kanssa ja irroittamassa alatukivartta.

Se itse nivelen irroittaminen ei lisää enään työtä yhtään. ;)

keijokos

Aktiivinen jäsen

Vaihdatin joskus ei merkkiliikkeessä pallonivelen ja siellä otettiin tukivarsi käteen mutta sai pois kun jotain etupäästä vaan löysättiin ja sitten väännettiin edestä pois. Ei siellä mitään puskuria ja jäähdyttäjiä irroiteltu. Itse ihmettelen miten sen uuden nivelen saa paikoilleen ilman prässiä.

kekeV

Aktiivinen jäsen

Kyllä se tukivarren pultin pää tulee näkösälle kun tiputtaa alakehikkoa etupäästä ja nivel menee paikalleen samalla tavalla kuin irtoaakin, lyömällä.

tipi71

Jäsen

isokra1 sanoi:
Nostampa tätä vanhaa...

Onko tuota pulttien katkaisu ja kääntöhommaa kukaan kokeillut?
Taas olisi alapallojen vaihtoprojekti käsillä. Motonetin alapallot kesti vuoden verran, tai pallot kesti mutta suojakumit päreinä molemmista.
Minä tein. Ainoa ongelma oli, etten ollut varannut uutta pulttia katkaistun tilalle. Avaa mutteria sen verran, että pääset katkaisemaan pultin etupään puolelta. Pienilaippainen "Dremel" on tuohon hommaan varsin näppärä laitos, mutta puukkosaha metalliterällä käy myös.

Ylös Bottom