late86
Nuorempi jäsen
morjenttes!
helmikuussa tuli volvo vaihettua tollaseen mk3 espaceen,joka haetiin huittisista
auto uitettu saksasta 150tkm kohdalla ja olen ilmeisesti toinen omistaja suomessa. nyt mittarissa on n.330tkm
varusteita siis ovat, sähkölasit,peilit,sumuvalot(poistettu),pioneerin soitin järjestelmä(muutettu rankasti), ilmastointi.
tähän asti olen ollut tyytyväinen hankintaan, tilaa on ja halpa ollut ajaa. takajouset olen joutunu vaihtaan, kun olivat poikki.
autoa on lähinnä hifistelty tähän asti, eli alkuperäisestä pioneer 6 kaikattimen järjestelmästä on jäljella itse soitin ja vahvistin.
nyt mennään tälläsellä kokoonpanolla:
jbl gt6 erillissarja edessä
jotkut 5.25 kaikattimet takana
gz 1.600hpx mono vahvistin
spl dynamics xtr200d2, n.17l suljetussa kotelossa
sony dvd/näyttö edessä
modattu aux liitäntä omaan soittimeen
asun hämeenlinnassa ja olisi kiva tutustu muihin renault immeisiin
helmikuussa tuli volvo vaihettua tollaseen mk3 espaceen,joka haetiin huittisista
auto uitettu saksasta 150tkm kohdalla ja olen ilmeisesti toinen omistaja suomessa. nyt mittarissa on n.330tkm
varusteita siis ovat, sähkölasit,peilit,sumuvalot(poistettu),pioneerin soitin järjestelmä(muutettu rankasti), ilmastointi.
tähän asti olen ollut tyytyväinen hankintaan, tilaa on ja halpa ollut ajaa. takajouset olen joutunu vaihtaan, kun olivat poikki.
autoa on lähinnä hifistelty tähän asti, eli alkuperäisestä pioneer 6 kaikattimen järjestelmästä on jäljella itse soitin ja vahvistin.
nyt mennään tälläsellä kokoonpanolla:
jbl gt6 erillissarja edessä
jotkut 5.25 kaikattimet takana
gz 1.600hpx mono vahvistin
spl dynamics xtr200d2, n.17l suljetussa kotelossa
sony dvd/näyttö edessä
modattu aux liitäntä omaan soittimeen
asun hämeenlinnassa ja olisi kiva tutustu muihin renault immeisiin
Liitteet
-
49,5 KB Katsottu: 12
-