Mahtaako tuo jarrumäntä jotenkin purkautua ku ei oikein muuten tiiä miten kasataan tuo automaatti säätö?? siis levyt on takana...
laguna break 1,8 16v -00!!
niin mäntä menee paikalleen kiertäen mut miten tuo säätö tulee mäntään kii! siis mulla kasa osia ja niistä pitäs jarru tehdä! joku laakeri lukkorenga (pyöreä) metalli levyjä jne.....