Lagunan koukku itseasennuksena

MiddleAgedMoron

Nuorempi jäsen
Moro,

Osaisiko arvon raati kertoa, tarvitseeko Laguna II:n koukun asennuksen jälkeen käydä merkkihuollon pakeilla? Eli tarvitseeko testerillä/tietokoneella käydä auton ohjelmistolle kertomassa koukun olemassaolosta? Vai ihanko vaan kovaa ajoa itseasennuksen jälkeen?

Koukulle olisi tarvetta ja mietiskelen itseasennusta Motonetin koukulla ja johtosarjalla.

Kyseessä siis farmari vuosimallia 2006, siltä varalta että jollakin pyörisi tallin nurkissa ylimääräisiä koukkuja....

kimbe

Tunnettu jäsen
Vs: Lagunan koukku itseasennuksena

MiddleAgedMoron sanoi:
Moro,

Osaisiko arvon raati kertoa, tarvitseeko Laguna II:n koukun asennuksen jälkeen käydä merkkihuollon pakeilla? Eli tarvitseeko testerillä/tietokoneella käydä auton ohjelmistolle kertomassa koukun olemassaolosta? Vai ihanko vaan kovaa ajoa itseasennuksen jälkeen?

Koukulle olisi tarvetta ja mietiskelen itseasennusta Motonetin koukulla ja johtosarjalla.

Kyseessä siis farmari vuosimallia 2006, siltä varalta että jollakin pyörisi tallin nurkissa ylimääräisiä koukkuja....

Ei se muuta tarvi kun koukku, rasia ja piuhat kiinni, ja homma bueno. Tämä tieto perustuen itse asennettuihin Motonetin koukkuihin, Lagunat vm. -03 ja -06.

d_a_mage

Jäsen

Mulla vaati asennus myös muutaman sulakkeen :) Pari kertaa kun purki ja kasasi niin loppui alkoi toimimaan.

MiddleAgedMoron

Nuorempi jäsen

kimbe sanoi:
Ei se muuta tarvi kun koukku, rasia ja piuhat kiinni, ja homma bueno. Tämä tieto perustuen itse asennettuihin Motonetin koukkuihin, Lagunat vm. -03 ja -06.

Tämä kuulostaa hyvältä! Tuleehan motonetin vermeiden mukana kytkentäohjeet? Entä mahtuiko puskurin alle suoraan, vai pitikö ottaa pala pois alareunasta koukun kohdalta?

kimbe

Tunnettu jäsen

MiddleAgedMoron sanoi:
kimbe sanoi:

Tämä kuulostaa hyvältä! Tuleehan motonetin vermeiden mukana kytkentäohjeet? Entä mahtuiko puskurin alle suoraan, vai pitikö ottaa pala pois alareunasta koukun kohdalta?

Ohjeet on mukana olleet ja alle on istunut nätisti ilman puskurin pilkkomista (ainakin kiinteästi asennettavat). Tosin, en tiedä onko noita koukkuja siellä tarjolla useammaltakin valmistajalta, mutta itselle on tullut Brinkin merkillä ja ne on ainakin menneet suht kivuttomasti paikoilleen. Thulen sivuilla on noihin koukkuihin asennusohjeet. Johtosarjat olleet Valeon tekeleitä.

jjvirtan

Aktiivinen jäsen

MiddleAgedMoron sanoi:
kimbe sanoi:

Ite oon tehnyt 7 euron yleismalli n johtosarjalla kytkennän mutta myös kalliimman plug and play tyylisen voi ostaa.On noissa ohje toki mukana ja netistä löytyy myös sen verran mitä tuossa nyt tarttee,,jarruvalot ,,parkit yms,, yhteen aivan helppoa.

Ylös Bottom