Vs: Lagunan keskuslukko-ongelma
Joo taidan laittaa tommosen kaukosäätöyksikön tilaukseen. Nyt oli tarjouksessa vielä alta 40e. Olisi todella hyvä jos löytäisit sen lapun missä ois noi johtojen merkitykset.
Samzon sanoi:Jarski sanoi:Onko tuommosen kauko-ohjausboksin asentaminen kuinka helppoa? Joutuuko kuinka paljon purkamaan kojelautaa tai muuta?
Sen voi asentaa helpoiten siihen keskikonsolin keskuslukkokytkimen yhteyteen, joten ei tarvitse ottaa kuin se irti. Itse sijoitin boxin tuhkakupin taakse, jossa oli hyvin tilaa ja siitä sai helposti vedettyä johdot keskuslukon kytkimelle. Tuhkakuppihan irtoaa ihan vetämällä. Lisäksi siinä keskuslukon kytkimen vieressähän on vielä hätävilkkujen kytkin, joten siitä saa vilkut välähtelemään, kun keskuslukkoa käyttää. Kokonaisuutena varsin helppo homma.
Jos rupeat tekemään, niin voin antaa valmiiksi tietoa mitä mikäkin johto tekee, niin ei tarvitse itse yleismittarilla mittailla. (Se oli pisimpään vievä homma, kun itse asensin tuon boxin) tai laitan ne tänne joka tapauksessa, jos vielä löydän ne laput joihin tiedot merkitsin... :-\
Joo taidan laittaa tommosen kaukosäätöyksikön tilaukseen. Nyt oli tarjouksessa vielä alta 40e. Olisi todella hyvä jos löytäisit sen lapun missä ois noi johtojen merkitykset.