2000 vuoden 2,0L lagunaan tuli vaihdettua tässä lopputalvesta kierros paloja sekä laikkoja, koska jarrut täristivät niin perkeleesti, etenkin etulevyt siis kierot ku mitkä. Nyt kuuluukin kysymys että osaisko joku kenties neuvoa miten tossa autossa noi etupään satulat toimii, siis se systeemi joka pitää huolen että palat painautuu tasasesti siihen levyyn tuntuis olevan enemmän tai vähemmän jumissa, niin voisko olla mahdollista että se kenties taas ajan kanssa aina jarruttaessa kampeaa vain toista palaa enemmänkin levyä kohden ja käyristää levyn? Mitenkähän sitä ite vois lähtee vähän fiksailemaan?