Lagunan ajovalo-ongelma

Joeli

Nuorempi jäsen
Mikähän tuossa kuskinpuolen ajovalossa on vikana, kun se ei vaan pelaa?

Samaan aikaan huomasin seuraavat ilmestyneet viat

- valojen korkeudensäätö ei pelaa
- mittaristosta hävisi lähivalojen merkkivalo

Nyt on tarkistettu, että sulake on ehjä ja polttimokin on uusi.
Olisko tuolla joku rele pimeenä?

rellunpippana

Aktiivinen jäsen
Vs: Lagunan ajovalo-ongelma

Jos on I-Laguna niin voi olla sulakerasian pohjassa vikaa. Omassa oli ja valot temppuili. Tinattiin kaikki juotokset uusiksi, niin hävis sähköongelmat.

mixunrellu

Jäsen

Laguna II valojen releet on hanskalokeron yläpuolella. Lämpö autto ainakin releille. mutta on siellä jotain häikkää myös liittimissä.

http://www.youtube.com/watch?v=FrjBTJNKxdY

tuolla huono video releistä.

kimmok

Nuorempi jäsen

Onkohan selvinnyt tuo ykkös lagunan vasemman ajovalon vika (+korkeussäädöt +merkkivalo vialla)???
Mulla -94:ssa on nyt täsmälleen sama vika päällä.
Sulakeboksin juotokset? valoviiksi? vai jokin miellyttävämpi kohde:)
Jollain kohtaa se sähkö noille yhteistä, mut missä?

Kepa(kko?)

Nuorempi jäsen

itellä ykkös lagunassa myös sama ongelma ja katsastus ovella :-\ Pitääkö tuo tosissaan alkaa sulakerasian pohjaa ronklaamaan vai onko löytynyt helpompaa ratkaisua

kimmok

Nuorempi jäsen

Mittailin aikani ja katkos jäi sulakeboksin sisään. Purin ja juotin kaikki ulkopinnoilla olevat juotokset, kasasin ja niin alkoi kuskinp. lähivalo ja korkeussäädöt toimimaan. En lähtenyt halkaisemaan sulakeboksin piirilevyjä erilleen, liekkö sitä muut "harrastajat" tehneet, mut mulla riitti tämä tälläkertaa... :)

Mikko83

Nuorempi jäsen

Minulla ei toimi koetaulun merkkivalo. Huomasin tämän keskustelun, niin piti näin uutena renaultistina heti tsekata ajovalojen korkeussäätö ja se onneksi pelaa :D Eli jos merkkivalon tahtoo kuntoon, niin ei muutakuin mittariston irroitukseen.

Ylös Bottom