Autossani on levyjarrut takana, vaihdoin vasemmalle puolelle takajarrun männän suojakumin.. Kaikki alkoi siis tuon jälkeen.. Nyt ei toimi käsijarru kunnolla, on kuin ruotsalainen vilkku: toimii, ei toimi, toimii, ei toimi. Välillä ottaa hyvin, toisinaan vasen puoli ei ota ollenkaan. Oikealla puolella toimii koko ajan.
Suojakumin vaihdon yhteydessä putsasin männän sisustaa, jonne käsijarrusysteemi menee. Lisäksi mäntä tuntui menevän aika heikosti takaisin paikalleen, joten voimaakin tuli käytettyä.
Kuka jaksaisi selvittää käsijarrun toimintaperiaatteen, jotta vian syytä voisi funtsia? Satulan päässä on iso ruuvi ja vipu, jota vaijeri kääntää, mitä tapahtuu jos ruuvin irrottaa? Mitä sisällä tapahtuu, kun vipu kääntyy? Löytyykö varaosana käsijarrusysteemiä, eli sitä osaa joka on männän sisällä? Voisiko selvitä ekstra-ilmauksella ongelmasta jos vaikka joku kupla jäi putkiin?
Katsastusta odotellessa..
Suojakumin vaihdon yhteydessä putsasin männän sisustaa, jonne käsijarrusysteemi menee. Lisäksi mäntä tuntui menevän aika heikosti takaisin paikalleen, joten voimaakin tuli käytettyä.
Kuka jaksaisi selvittää käsijarrun toimintaperiaatteen, jotta vian syytä voisi funtsia? Satulan päässä on iso ruuvi ja vipu, jota vaijeri kääntää, mitä tapahtuu jos ruuvin irrottaa? Mitä sisällä tapahtuu, kun vipu kääntyy? Löytyykö varaosana käsijarrusysteemiä, eli sitä osaa joka on männän sisällä? Voisiko selvitä ekstra-ilmauksella ongelmasta jos vaikka joku kupla jäi putkiin?
Katsastusta odotellessa..