Lagunan -95 takavalot ei toimi

Jupiter

Nuorempi jäsen
Mikä ihme vaivaa lagunan taka ja mittari valoja kun ne ei toimi ? myös etuvalojen ohjaus ei tomi vaan pitää laittaa viiksestä päälle.olen vaihtanut uuden sulakeboksin ja uudet releet eikä vieläkään toimi.takavalot katosivat kun yritin saada valojen ohjausta toimimaan ja käytin releitä irti niin sen jälkeen katosi mittari valot ja takavalot olen sen jälkeen vaihtanut sulakerasian ja valoreleet eikä silti toimi.sulakkeille ei tule virtaa voisiko olla vika viiksessä.olisiko kellään sähkökaaviota jotta vois vielä yrittää etsiä mahdollista katkosta.

Vs: Lagunan -95 takavalot ei toimi

Tuossa linkki sähköjen manuaaliin.

http://www.madau.net/laguna/eng/lag1/MR307LAGUNA8.PDF

Mun 94-lagunasta katos valot just samalla tavalla aikoinaan kun sulakerasia rikkoutui.Sen lisäksi lasinnostimet ja jotain muutakin oli pimeänä.

Sulakerasian vaihdolla uuteen nämä ongelmat korjautuivat kerralla.

Tarkista vielä että kaikki sulakerasiassa olevat liittimet on varmasti kunnolla kiinni,mulla vähän vastusti aikoinaan yhden virtalukon ohjaamana virtaa syöttävän liittimen kanssa.

Edit:manuaalin kappaleesta 87 alkaen on sulakerasiaan liittyvää asiaa.Tarkista vaikka ekaksi nuo yksittäiset johdot L M P N ja O kirjaimilla merkityt että niihin tulee virtalukon ohjaamana virrat niinkuin kuuluukin.Ja että myöskin maadoitus on kunnossa.

renaultix

Nuorempi jäsen

lagupepe sanoi:
Tuossa linkki sähköjen manuaaliin.

http://www.madau.net/laguna/eng/lag1/MR307LAGUNA8.PDF

Mun 94-lagunasta katos valot just samalla tavalla aikoinaan kun sulakerasia rikkoutui.Sen lisäksi lasinnostimet ja jotain muutakin oli pimeänä.

Sulakerasian vaihdolla uuteen nämä ongelmat korjautuivat kerralla.

Tarkista vielä että kaikki sulakerasiassa olevat liittimet on varmasti kunnolla kiinni,mulla vähän vastusti aikoinaan yhden virtalukon ohjaamana virtaa syöttävän liittimen kanssa.

Edit:manuaalin kappaleesta 87 alkaen on sulakerasiaan liittyvää asiaa.Tarkista vaikka ekaksi nuo yksittäiset johdot L M P N ja O kirjaimilla merkityt että niihin tulee virtalukon ohjaamana virrat niinkuin kuuluukin.Ja että myöskin maadoitus on kunnossa.

Nättiä Troijalaista pukkaa tuosta osoitteesta..

rellu70

Jäsen

oliko oikean sumuvalo /sumuvalon suojan reijäm peiteen alla sellainen iso liitin joka hapettuu ja on kaikki valot tätä kautta

Ylös Bottom