Laguna startaa , ei startaa ,startaa ...

Tappu

Jäsen
Elikkäs tuli sitten laitettua toinenkin Rellukka, Laguna Break 1,8 -97, ja heti tuli palstalle asiaa... Välillä starttaa useinmiten ei, napsahtaa vaan ei muuta... Akku on jo uusittu, liitännät/ maadoitukset tarkistettu + putsattu ---> ei vaikutusta. Taitaapi sitten vika olla joko startissa , joka näyttää olevan tosi v-mäisessä paikassa, tai sitten virtalukon pohjassa... Onko kellään kokemusta vastaavasta viasta?

Janne

Jäsen
Vs: Laguna startaa , ei startaa ,startaa ...

mulla oli samanlaista vikaa laguna vm 00 mutta ilmeni vaan vara-avaimella joka oli vähemmän kulunu ku toinen olisko vikaa virtalukon pohjassa tai käynnistyksen esto vit#% (jos siinä on semmosta) itse olen vain käyttänyt vakio avainta ja ei ole temppuillut

Tappu

Jäsen

Mistäs "tunnistan" , jos autossa sellainen on, ajon-/käynnistykseneston? Toisella avaimella , jolla keskuslukitus ei toimi vaikka patterit ovat uudet , on starttaus onnistunut "useammin" kuin toisella jolla keskuslukko toimii ... Mystistä????

rellunpippana

Aktiivinen jäsen

Joskus aikoinaan kun 19 vaan napsui, niin vika oli startin hiilissä.

Tappu

Jäsen

Vika paikallistettiin starttiin joten auton myynyt liike vaihtoi mukisematta uuden startin ja akun... kustannukset 0€ ... ja liikkeestä järjestyi myös käyttöön korjauksen ajaksi sijaisauto , sellanen C5 BREAK , ilman sen kummempaa anelua ... tätä kutsuisin jo hyväksi asiakaspalveluksi !!!

rellunpippana

Aktiivinen jäsen

Olivat niin tyytyväisiä, kun kerrankin saivat Rellun myytyä... ;)

Tappu

Jäsen

niinpä ... oli meinaan jo toinen rellu jonka sieltä liikkeestä hommasin pois kuleksimasta ... 8)

Ylös Bottom