Laguna jarrut

MJP

Nuorempi jäsen
Hei, tarvitsen jarrukilven 2002 lagunaan, auto on grandtour 1,8. Mielestäni kilpi on sama kaikissa laguna 2 autoissa. Niin, taakse ja oikea! Uuden hinta on kohtuuton!!

kimbe

Tunnettu jäsen
Eihän noita kakkos-Lagunan jarrukilpiä mistään enää aikoihin ole saanut, mihinkään rahaan, uusia siis. Vai onko joku noita alkanut taas valmistamaan/myymään?

Juntunen

Aktiivinen jäsen
Mites pakolliset ne jarrukilvet on? Megane I:ssä ei ollut yhdessäkään kulmassa alunperin, mutta asensin itse kun oli sateella ajaessa melkoinen viive ennenkuin alkoi oikeast jarruttaa. Levyjen pinnat varmaan pystvät sadekelillä märkinä ilman niitã kilpiä.

• Tykkää
Reactions: TP3

sulo

Jäsen
Minulle katsuri kertoi, että jos on ollut kilvet niin ne on oltava (vaikkei ollut enää saatavilla).
Niinpä xsaraan tein vanhasta grillin tuulisuojasta "jonkinlaisen lirpakkeen" kilveksi ja se hyväksyttiin mukisematta ainakin sen pari vuotta mitä auto minulla sen jälkeen oli.

Heikki.L.

Aktiivinen jäsen
Tämä on uusi laki/käytäntö niinkuin Sulo tuossa sanoi.

Ja ketjun alottajalle: Mikä on hävytön hinta mielestäsi? Ja mistä se hinta annettiin? Rellulta?

4Relin

Nuorempi jäsen
Käypä KLOKKERHOLM sivustolla. Saattaapi löytyä ihan uutta osaa suoraan tanskalaiselta valmistajalta-

Ylös Bottom