Edessä on takajarrulevyjen vaihto. Paikallinen korjaamo varoitti Motonetin myymistä levyistä, eivät kuulemma sovi paikoilleen ja jouduttu menemään alkuperäisiin jonkun remontin kohdalla. Täältä lukeneena homma sinänsä vaikuttaa yksinkertaiselta kunhan ottaa laakerillisen jarrulevyn. ABS kehä kannattanee ottaa vanhoista ettei tule ongelmia. Mutta onko näitä sopivuusongelmia ollut muillakin?