Minä tein aikoinaan kilvet xsaraan vanhan grillin tuulisuojasta(poppareilla vanhoihin lerpakkeisiin kiini). Kehuin niitä katsurille ja hänkin oli samaa mieltä. Eli kunhan on joku pellin läpyskä, niin katsurille riittää (ku kerta ovat "pakolliset")
Taas ois Laguna 2 takajarrukilvet syöpyneet ja pitäisi tehdä Meganen jarrukilvistä kun ei muuta löydy.
Ostin motonetista osat mutta niiden syvyys on 45mm ja lagunan omat 35mm paikkailla, pelti osuu jarrulevyyn.
Ehkä noita saa vasaralla jotenkin pakotettua matalammaksi, saapi nähdä.
Mittailin Lagunan jarrukilpeä, halkaisija on 290-295mm. Meganen mallissa 285 mm, se kyl riittää.
Keskireikä Lagunassa 45mm kun Meganen 35mm, tän sai poralla hoidettua.
Olisiko tuote vinkkiä josta lähtee helpommin työstämään?