Laguna II sumuvalot ja pakkivalot eivät toimi

räpsä

Nuorempi jäsen
Katsastus lähestyy ja jo viime katsastuksessa sain merkinnän otteeseen toimimattomista sumuvaloista. Olin jo unohtanut koko homman kun en niitä käytä. Nyt olisi mentävä taas näyttämään ja ajattelin korjata vian. Sumarit ei toimi edessä eikä takana, merkkivalokaan ei pala. Voisiko vetokoukun kytkentä tehdä kiusaa?
Pakkivalot ovat niin ikään pois pelistä ja niitä minä mielellään käyttäisin. Samalla on pois käytöstä takapyyhkijän automatiikka. Mistä kannattaa häiriötä etsiä?

joker-1979

Aktiivinen jäsen
Vs: Laguna II sumuvalot ja pakkivalot eivät toimi

Onko sumareiden polttimot ehjät? Sulake?

Pakkivalon ja takapyyhkijäautomatiikan puuttuessa, niin sulla taitaa olla tuo peruutusanturi (vai mikä sen nimi oli) vaihdelaatikossa rikki. Mulla oli samat oireet omassa Lagunassa, ja tuon vaihdettua kaikki taas toimi.

räpsä

Nuorempi jäsen
Vs: Laguna II sumuvalot ja pakkivalot eivät toimi

Kiitos, pakkivalojen osalta tämä on ollut mielessäni ja kun seuraavaksi kömmin auton alle vaihtamaan öljyjä niin tarkistaan peruutusvalokatkaisimen. Tuo sumariprobleema onkin jo monimutkaisempi. En käytä niitä koskaan, mutta katsastuksessa ne pitää toimia. Sulakkeet ovat ehjät ja luulisin, että kaikki polttimotkin. Vika täytynee olla jossain liittimessä tai katkaisimessa??

Ylös Bottom