Laguna II, sähköongelmat

ollitauru

Ranskattaret miellyttää...
Moikka, mulla Renun 1,616v farkkku, toiminut tähän asto ihan kivasti, eikä ole eka auto kyseistä merkkiä..
Nyt kuitenkin ongelmia sähköjen kera. Löi käynnistykseneston päälle, lähti varakortilla. Mittaristosssa palaa kuitenkin koko ajan abs- käsijarrun- päästövalvonnan valot. Nopeusmittari ei toimi, eikä sen myötä myöskään vakionopeuden säädin, eikä ajotietokoneen tiedot. Samassa uhteydessä repsikan ikkuna heittäytyi toimimasta.

Kaikki sisäpuolen sulakkeet katsoin läpi, ok olivat, mutta kun moottoritilan sulakkeita tarkastelin yksi tietysti tippui ja sitä etsiessä myös sen sulakkeen paikka unohtui. Mistään en löydä moottoritilan sulakkeiden karttaa ?? joten voisiko joku ystävällisesti ottaa kuvan samanlaisesta rele/ sulake boksista niin voisi tarkistella lisää..

keijokos

Aktiivinen jäsen
Vs: Laguna II, sähköongelmat

Minulle kävi samoin joskus mutta en kyllä ulkoa muista mikä se sulake oli. Oli kumminkin joku pieni sulake ja sen paikka oli lähempänä lokasuojaa mihin sen ensin laitoin. Vahinko vain että auto ei ole enää minulla. Sen muistan ettei ohjekirjassa ollut siitä sulakerasiasta mitään mainintaa. Voisit kokeilla laittamalla näitä sulakkeita lähes kaikkiiin paikkoihin ja jos tarkkaan katsot ei näissä kaikissa sulakepaikoissa ole metallia siellä alla.

Ylös Bottom