Laguna II Ph2 Sirinä

JaLe

Aktiivinen jäsen
Tuossa Lagunassa laittanut jo hankintahetkestä alkaen merkille kuuluvan sirinän joka kuuluu mielestäni jokaisesta ovesta..

Olen päätynyt että äänen aiheuttaja on nämä ulkokahvojen syvennyksissä olevat mustat muovilätkät jotka pääsevät resonoimaan ja aiheuttavat sirinän koska kun lätkiä tunnustelin niin ne pääsevät pientä liikettä tekemään.

Eikös HF avainkortti autoissa näissä ole jotkin tunnistimet mutta muissa malleissa ovat vain peitelevyt. ?

Saako nämä peitelevyt ulkokautta irti vai pitääkö purkaa verhoilut ja sisäpuolelta irroittaa. ?

En uskoltanut sen kummemmin kammeta muovilätkää ettei mene rikki..

Liitteet

Laguna00

Moderaattori
Ylläpidon jäsen
Vs: Laguna II Ph2 Sirinä

Mä pikaliimaan noi ulkokautta kerran vuodessa takas kiinni jotta sirinä lakkaa. Grändissä on sama sirinä meinaan.. Purin ensin ovipahvit kartturin ovesta, ja laitoin kaikki muoviset osat 2 puolisella teipillä kiini. Ei hiljentäny yhtää sirinää.. No sit hoksasin että ne sirinät tulee noista lätkistä.

Sellanen Cascon pensselillä oleva pikaliima on suht bueno, saa osuttua lätkän ja pellin väliin ja about vuoden pysyi ennen kuin eka liimaus petti.

Ehkä hifimpi ratkaisu olisi laittaa ne hf kortin anturit tuonne ja päivittää autoon hf.. Voi jumaleissön. Ko tekisin ensin aloittamattomat projektit valmiiksi :D

masi

Jäsen
Vs: Laguna II Ph2 Sirinä

Laguna00 sanoi:
Mä pikaliimaan noi ulkokautta kerran vuodessa takas kiinni jotta sirinä lakkaa. Grändissä on sama sirinä meinaan.. Purin ensin ovipahvit kartturin ovesta, ja laitoin kaikki muoviset osat 2 puolisella teipillä kiini. Ei hiljentäny yhtää sirinää.. No sit hoksasin että ne sirinät tulee noista lätkistä.

Sellanen Cascon pensselillä oleva pikaliima on suht bueno, saa osuttua lätkän ja pellin väliin ja about vuoden pysyi ennen kuin eka liimaus petti.

Ehkä hifimpi ratkaisu olisi laittaa ne hf kortin anturit tuonne ja päivittää autoon hf.. Voi jumaleissön. Ko tekisin ensin aloittamattomat projektit valmiiksi :D
Heh :D

Mut hei, tää saattaa muuten olla sama homma tuossa lagu III: ssa, pitääkin tsekata. Kiitti vinkistä.

Ylös Bottom