Mitäköhän mahollisuuksia tuon vian syyksi olis? Tyhjäkäynnillä ohjaus on raskas ku mikä, kierroksia kun nostaa niin ohjaus kevenee. Ajon aikana kun jarruttaa tai muuten kierrokset laskee alle 1000 niin taas teho katoo. Vika katoaa silloin tällöin ja ite oon pannu merkille että kun on sateinen ilma niin vika ei esiinny niin useasti. Remmi on oikeella kireydellä...