Nämä kuvat on yhdestä varaosa luettelosta.Hain ensin 1.6 koneiden starttia ja sitten 1.8 koneisiin.Luettolon suosituslistojen mukaan ei startit ei pitäisi käydä toisiin.Muutamat korjaamot jotka on korjanneet Renaulteja,oma maahantuonti ja niin poispäin,käyttävät tätä luetteloa.Itse en ole tutkinut niitä "luonnossa" tarkemmin,koska itse saan pelkällä puhelinsoitolla käytettyjä heti oikeaan malliin.Voin mainita lisänä että 1.8 ja 2.0 moottorien startit ,tämän luettelon mukaan on samat.
No juu kyllä mäkin koneelta näen töissä, 2,0 ja 1,8 on sama, kuvia vain vertailin ja vain näyttäis aika samalta, mutta pelkkä jakohan ei riitä, sitten on vielä hammastus ja syvyys... On tullut opeteltua aikoinaan noita sopivuuksia kun olin myyjänä purkaamolla, kyllä sitä omissa puuhissa on kaverin kanssa tullut rakenneltua ilman rajoja, -61 avo Lemans Buick:issa kaverilla, Rover V8 Volvon borg&varner, Pösö 604 putkikardaani ja 504 perä, laite toimii kuin unelma eikä tutise ja tärise, alunperinhän tuossa trans-akseli....
Meikäläisellä oleva "köyhän miehen korjausmanuaali (Haynes) " kertoilee ,että 1,6 ja 1,8 koneissa on samat startit ja kaksilitrasessa on eri kuin näissä. Kinnityksistä ei tosin puhuta mitään. Taitaa olla varminta korjata vanha .