Juu ei mikään paha homma. Käyttöohjeestahan löytyy ohjeet mitä suojia ja muuta pitää irrotella. Minulla ainakin on painovirhe lampputyypissä, en nyt vaan muista millainen, olisiko ollut pitkä- ja ajovalopolttimo ristissä vai ajovalopolttimo vain väärin. ???
Molemmilla puolilla olen saanut hiukan lisää tilaa kädelle irrottamalla sähköjohtojen kiinnikkeen, kuskin puolella akun vierestä muistaakseni pystyssä oleva muovilevy, pelkääjän puolelta en nyt muista tarkemmin missä se oli, mutta jos joku johto on vähän tiellä, niin etsi lähin kiinnike ja irroita vaihdon ajaksi.
Kertaakaan en ole onnistunut irrottamaan johtoa lampusta ennen kiinnitysjousen avaamista, vaan ole joutunut irrottamaan jousen "saranapuolelta" ja lamppu kädessä nitkuttamaan johdon irti. Tiedä sitten onko vain uskallus loppunut kesken kun jousi rupeaa vääntymään mukana. Ja sitä jousta ei kannata pudottaa sinne moottorin alle, on hiukan ahtaat paikat poimia ylös.
Pitkien vaihtoon en ole vielä joutunut, mutta se voi olla mielenkiintoista kun lamput ovat hiukan kauempana ja käsi on ilmeisesti laitettava sinne samaa kautta kuin ajovaloja vaihtaessa.
Itse yritin juuri vaihtaa -05 facelift diesel lagunaan apukuskin lähivalopolttimoa, mutta ei sinne käsi mene mitään kautta ei sitten millään. Siinä on rompetta jos jonkunmoista edessä.
Yritin irrottaa pissapojan täyttöputkea kun näytti siltä että se voisi lähteä, mutta uskallus loppui kun olisi pitänyt laittaa lisää voimaa. Pitänee yrittää uudemman kerran kun luin että Theros ilmeisesti on menestyksekkäästi sitä rikkomatta sen irroittanut. Opaskirja ei tietenkään maininnut asiasta mitään.