Laguna I tihkukytkin temppuilee

uunilag

Jäsen
Tihkukytkin on ryhtynyt temppuilemaan, eli viiksen 1-asennossa ei aina toimi. Joskus toimii :)

Silloin kun ei toimi, tihkuasentoon kääntäessä pyyhkijät pysähtyvät siihen paikkaan keskelle lasia. Onneksi muut asennot toimivat normaalisti ja saa palautettua paikoilleen. Silloin kun tihku ei toimi, ei toimi myöskään pesumoodi viiksestä vetämällä.

Arkistosta lueskelin että joku kuskin jalkatilassa sulakeboxin vieressä oleva rele voisi vedellä viimeisiään? Toisaalta kun toimimattomuus iskee niin tihkun säädintä käännellessä jostain viiksen juuren tienoilta kuuluu selvää ritinää, joku kosketushäiriö?

Sinänsähän tihku on suunnilleen tarpeeton varuste, hyvin pärjää ilmankin kun vain menee katsastuksesta läpi :)

Heikmar

Aktiivinen jäsen
Vs: Laguna I tihkukytkin temppuilee

No itse viasta en osaa sen enempää sanoa, mutta tuosta tihkun tarpeellisuudesta tai tarpeettomuudesta sen verran että kun mun Meksu eka auto jossa viisiportainen tihku, niin onhan sillä kiva leikkiä. ;D
Saa säädellä juuri optimaalisesti sateen mukaan, mutta riittäisi mun mielestä kolme tihkunopeuttakin jos ne olisi osattu porrastaa oikein.
Tihein pyyhkäisyväli on nyt sellaset kuusi sekuntia ja harvin noin 11 sekkaa, niin sopivat nopeudet olis kaksi, viisi ja yhdeksän sekuntia, on tullut funtsittua tässä. ;)

Ylös Bottom