Laguna I radiokoodin asennus?

Georges Bar

Jäsen
No niin, näinkin yksinkertainen asia kun tuon Lagunan radiokoodin uudelleen asennus, miten se tehdään? Otin akun pois ja näyttö vilkkuu nyt nollia. Saan kyllä siitä oik puoleisesta viiksestä ne nollat välkkymään ja pysähtymään, mutta mistä hitosta saan siihen numerot? Ja entä sitten kun oikea koodi on näytössä, miten se otetaan käyttöön lopullisesti? :-[

Mulla meni vähä hermot, noi näpläykset ei oo vaan mun juttuja ollenkaan 8)

2528ej

Aktiivinen jäsen
Vs: Laguna I radiokoodin asennus?

Kun ei Laguna pojat ole paikalla yritetään Meganen ohjeella,jos lienee samanlaiset vermeet.Numeron pitäisi muutua sillä valintapyörällä,jos sellainen on.Kun haluttu numero on näytössä paina kaukohjaimen alimaista näppäintä,sitten valitaa seuraava numero...kun kaikki numerot on syötetty paina alimmaista näppäintä niin kauan että kuuluu merkkiääni.

majuko

Nuorempi jäsen

Itse painin tuon kanssa ihan pari päivää sitten. ratin luona olevan kaukosäätimen "takana" oli rulla mistä mulla ei ollu mitää tietoa aikasemmin. siitä pyörittämällä vaihtu numero, sitten vaan alimmaisella nappulalla seuraavan kohdalle ja taas rullalla numero kohdalleen. viimeisen jälkeen tosiaan niin kauan alin pohjassa et äänimerkki kuittaa homman.

a.e

Aktiivinen jäsen

Eikös ne saa niistä radion numero näppäimistä 1 sestä painelet niin monta kertaa kunnes ensimmäinen
oikea koodi numero on näkyvissä ja 2 sesta seuraava jne.
Kuitataan lopuksi nro 6 muistaakseni pitämällä pohjassa kunnes piippaa.

Georges Bar

Jäsen

Siitä ratin takaa oikealta kytkimestä kyllä saa ne nollat vilkkumaan ja pysähtymään? Ei siinä ole sitä ns valinta pyörää niinkuin esim täällä joku neuvoi Mecanen ohjeilla? Sain niitä nolli siinä aikani muutettua ja sitten näyttöön tuli CODE ? pitääkö mun nyt odotella että voin yritellä siis uudelleen, mutta en minä siis mitään 6 painanut ja kuitannut väärää koodia?

a.e

Aktiivinen jäsen

Pitää odotella.
Pistät radioon virrat ja odottelet niin kauan kunnes nollat
tulee taas näkyviin etkä tänä aikana painele mitään nappuloita.
Olikohan ensimmäisen väärän koodin jälkeen 5 min ja toisen 15
ja 3:mannen 30 minuttia tai jotain.

majuko

Nuorempi jäsen

katsoppa tuolta . Ainakin itselläni on tuo kohdassa F1.8 näkyvä säädin missä myös näkyy se "rulla" ja kuinka se on jemmattu kyseisen viiksen "taakse"

jyha

Aktiivinen jäsen

Eiköhän siellä kaukosäätimen takapuolella ole pitkulainen "hammastettu" rulla, jolla saa selattua radioasemia ja cd-kappaleita. Siitä vaan ylös/alas suuntiin pyöritellen numeroita selaamaan. Alimmaisella painkkeella hyväksyntä, niinkuin edellä on mainittu.

Georges Bar

Jäsen

No niin! Kyllä pitäis aina tarkemmin tutustua asiaan ennenkuin hätäisesti laittaa tänne kysymyksiä :) Olihan siellä ohjauspyörän säätöviikses siellä takan todella pienen pieni säätö rulla, sitä kun rullasi niin numerot näyttöön vaihtui ja nyt pelittää taas! Kiitos kaikille vastanneille, apua oli taas tarjolla kiitettävästi! :)

Ylös Bottom