Laguna Break istuinlämmitys

kaitsu

Nuorempi jäsen
Minulla on Laguna Break RT vm.-97, jossa kummankaan puolen istuinlämmittemet eivät toimi.
Mittaristoon ei syty valoa istuinlämmityksen merkiksi, eikä kyllä penkitkään lämpene.
Olen myös huomannut, että mittaristoon ei syty valoa siitäkään jos turvavyöt ovat auki.
Tästä turvavyö asiasta tulikin mieleeni, että olisiko kenties vain joku rele tai muu vastaava persanturi rikki, minkä takia eivät penkitkään lämpene?

A

automatti

Vieras
Vs: Laguna Break istuinlämmitys

Katoppa penkkien alle jos on johdot revitty irti,on monesti revitty irti kun perspuolella on alkanu haisemaan palaneelta.

pixi

Nuorempi jäsen

::)vilkase sulakerasiaan jos vaikka on hapettunu, itellä oli sama juttu ::)

kaitsu

Nuorempi jäsen

Penkkien alle jo kurkkasin ja siellä oli johdot nätisti kiinni. Seuraavaksi sitten irrottamaan sulakerasiaa ja katsomaan miltä siellä näyttää.

Tämänkin jutun tutkimisen olisi tietenkin voinut aloittaa silloin kun ei ollut pakkasta. Nyt joutuu näpit jäässä räpläämään tuolla pihalla, kun ei ole talliakaan käytössä.

kaitsu

Nuorempi jäsen

Viime viikolla sitten Rellusta hajosi lämppärinpuhallin. Siinä samalla selvisi tämän yksilön sähköistä yhtä sun toista.

Ilmeisesti jotain vikaa on ollut aikaisemminkin, kun joku "Tee se itse"-mies on autoa sähköttänyt uudestaan. Itse noita johtoja vilkaisin ja totesin, että taito loppuu kesken. Huollossakin meni kaksi päivää ennen kuin pääsivät tuon auton sähköistä jyvälle. Sulaketaulu ei autossani pidä enään ollenkaan paikkaansa, tämän "Tee se itse"-miehen jäljiltä. Sähköjä ollaan vedetty vähän miten sattuu.

Eli taitaa jäädä toi penkinlämmityksen korjaaminen odottamaan suurinspiraatioita

Ylös Bottom